🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  4. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11105.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گیگابایت از منبع تغذیه AORUS P1200W مجهز به نمایشگر LCD رونمایی کرد

شرکت گیگابایت از یک واحد منبع تغذیه (PSU) قدرتمند برای کامپیوترها رونمایی کرده که از یک پنل LCD بهره می‌برد. با نمایشگر منبع تغذیه AORUS P1200W می‌توانید از مصرف توان اطلاع پیدا کنید یا اینکه ...

شرکت گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - از یک واحد منبع تغذیه (PSU) قدرتمند برای کامپیوترها رونمایی کرده که از یک پنل LCD بهره می‌برد. با نمایشگر منبع تغذیه AORUS P1200W می‌توانید از مصرف توان اطلاع پیدا کنید یا اینکه ویدیو ببینید.

این منبع تغذیه طراحی کاملا ماژولار دارد و از کابل‌های تخت مشکی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - هم بهره می‌برد تا درون کیس چندان شلوغ نشود و جریان هوا هم بهبود پیدا کند.

نمایشگر LCD در یک - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - طرف این PSU مشکی رنگ قرار گرفته و می‌توان با آن دست به شخصی‌سازی‌های - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - زیادی زد. شما می‌توانید از طریق این نمایشگر به انرژی مصرفی، جریان، دما و داده‌های دیگر دست پیدا کنید، بنابراین می‌توان آن را ابزاری مناسب برای اورکلاک به حساب آورد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان

البته کاربردهای این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - نمایشگر در همینجا تمام نمی‌شود و می‌توانید آن را طوری برنامه‌ریزی کنید که متن، تصاویر، فایل‌های - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - گیف و یا ویدیوهای موردنظرتان را نشان دهد. بنابراین می‌توانید از درون کیس هم ویدیو - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - ببینید.

از ویژگی‌های این واحد منبع تغذیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مانیتور LCD دیجیتال
  • تاییدیه ۸۰ پلاس پلاتینیوم
  • طراحی کاملا ماژولار
  • خازن‌های ۱۰۰ درصدی ژاپنی
  • ابعاد کامپکت
  • حذف گردوغبار فن
  • ۱۰ سال گارانتی

با توجه به تاییدیه ۸۰ پلاس پلاتینیوم، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - حتی در هنگام سنگین‌ترین کارها بهره‌وری این منبع تغذیه برابر ۸۹ درصد خواهد بود و در هنگام انجام کارهای سبک‌تر، بهره‌وری‌اش به ۹۲ درصد می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان

در این PSU از یک فن هوشمند ۱۴۰ میلی‌متری استفاده شده که در زمان آماده بکار سیستم، عملکردش متوقف می‌شود. در هنگام انجام - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - کارهای سبک - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - هم عملکرد این فن ۲۰ - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - درصد خواهد بود تا در کنار عدم ایجاد صدا، عمر PSU را هم افزایش دهد.

یکی از ویژگی‌های جذاب منبع تغذیه AORUS - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - P1200W مربوط به - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - حذف گردوغبار می‌شود. با این قابلیت، فن با سرعت بالایی به صورت برعکس می‌چرخد تا اگر گردوغباری روی پره‌ها یا درونش جمع شده بود، از بین برود. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر نیشابور استان خراسان - این کار را می‌توانید بطور دستی انجام دهید یا اینکه به صورت خودکار صورت بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone