🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11101.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت اج ۹۲ برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

به دنبال انتشار مایکروسافت اج ۹۲ برای کامپیوتر، حالا نوبت به انتشار همین نسخه برای موبایل رسیده و مایکروسافت بالاخره کد مبنای آن را با نسخه PC یکسان کرده است. به عبارت دیگر، نسخه اندروید ...

به دنبال انتشار مایکروسافت اج ۹۲ برای کامپیوتر، حالا نوبت به انتشار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - همین نسخه برای موبایل رسیده و مایکروسافت بالاخره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - کد مبنای آن را با نسخه PC یکسان کرده است. به عبارت دیگر، نسخه اندروید اج ۹۲ حالا بر اساس کرومیوم ۹۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - ساخته شده است.

مایکروسافت تا پیش از انتشار اج ۹۲ در نسخه اندروید از کرومیوم ۷۷ استفاده می‌کرد و همین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - مسئله موجب عقب‌ماندگی این مرورگر از لحاظ قابلیت‌ها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - و عملکرد نسبت به سایر مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم شده بود. ولی حالا نسخه اندروید هم به نسخه PC ملحق شده و حالا تمامی نسخه‌های مرورگر اج بر مبنای کرومیوم ۹۲ هستند.

با یکسان‌سازی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - کد مبنای مرورگر اج، انتظار داریم این اپلیکیشن قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌ها را با سرعت بسیار بیشتری دریافت کند. مایکروسافت اج ۹۲ قابلیت‌های جدید زیادی دارد و به شما اجازه می‌دهد زبانه‌ها، گذرواژه‌ها، تاریخچه وبگردی‌ها و بوکمارک‌ها را با یک اکانت در چند دستگاه همگام‌سازی کنید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان

مایکروسافت اج ۹۲ یک سیستم مسدودسازی تبلیغات دارد که با کمک Adblock Plus کار می‌کند. این سیستم به شما اجازه می‌دهد سرویس‌های ردیابی و تبلیغات آزاردهنده وب‌سایت‌های مختلف را مسدود کنید. برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - استفاده از این قابلیت کافیست به مسیر Settings > Privacy and Security > Block ads بروید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان

نسخه اندروید مرورگر اج درست مثل مرورگر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - گوگل کروم به ابزار پیش‌فرضی برای تهیه اسکرین‌شات مجهز شده است. زمانی که در یک صفحه وب حضور دارید، با لمس کردن منوی Share می‌توانید گزینه اسکرین‌شات را از گوشه پایین صفحه ببینید.

اج ۹۲ همچنین از صفحه جدیدی برای بخش تنظیمات بهره می‌برد و اجازه می‌دهد صفحات وب را به سایر دستگاه‌هایی که به اکانت مایکروسافت‌تان وصل شده‌اند، ارسال کنید. این نسخه قابلیت ترجمه صفحات وب را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - هم فراهم می‌کند و با کمک سرویس Microsoft - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - Translator - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فومن استان گیلان - این کار را انجام می‌دهد.

انتشار اج ۹۲ از همین حالا در گوگل پلی آغاز شده اما ممکن است با کمی تاخیر به دست تمامی کاربران برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone