🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11121.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت DirectStorage ویندوز ۱۱ چیست و چگونه عملکرد سیستم را بهبود می‌دهد؟

ویندوز 11 در راه است و مایکروسافت اخیرا هم اولین نسخه بتای آن را منتشر کرده. این سیستم عامل طراحی تازه‌ای دارد و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، ...

ویندوز 11 در راه است و مایکروسافت اخیرا هم اولین نسخه بتای آن را منتشر کرده. این سیستم عامل طراحی تازه‌ای دارد و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، DirectStorage نام دارد که سرعت بارگذاری بازی‌ها را بطور چشمگیری بهبود می‌دهد. در این مطلب می‌خواهیم نگاه دقیق‌تری به قابلیت DirectStorage برای کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۱ داشته باشیم.

احتمالا این اولین باری نیست که نام قابلیت DirectStorage به گوشتان خورده، چرا که این فناوری هم اکنون با کنسول‌های بازی ایکس باکس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - سری ایکس و سری اس در اختیار کاربران قرار دارد. این فناوری بخشی از سیستم معماری Velocity ایکس باکس است و عملکردش در ویندوز ۱۱ تفاوتی با کنسول‌های بازی ندارد.

هدف اصلی توسعه قابلیت DirectStorage‌ یک چیز است: خواندن سریعتر اطلاعات از فضای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - ذخیره‌سازی و نوشتن سریعتر داده‌ها.

قابلیت DirectStorage چیست؟

DirectStorage در حقیقت یک فناوری مربوط به دنیای گیمینگ است که افزایش چشمگیر حجم بازی‌ها در سال‌های اخیر موجب توسعه‌اش شده. بازی‌ها جزئیات بسیار بیشتری در مقایسه با گذشته دارند و باید در سریعترین زمان ممکن در حافظه بارگذاری شوند و راهکارهای قدیمی در این زمینه محدودیت دارند.

در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - حقیقت همه ما در زمان اجرای بازی‌ها با صفحه Loading روبه‌رو شده‌ایم و یا اینکه در هنگام اجرای بازی، صحنه‌ای به درستی برایمان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - به نمایش گذاشته نشده. DirectStorage می‌‌خواهد این مشکلات - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - را کمتر کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان

از نظر فنی، DirectStorage بخشی از قابلیت‌های DirectX 12 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - است که پروتکل‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - رسانه‌ای را پوشش می‌دهد. این قابلیت یک API یا یک ابزار است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از آن به سخت افزار دسترسی پیدا کنند. این ابزار منجر به دسترسی بهتر سازندگان بازی‌ها به فضای ذخیره‌سازی و کاهش مدت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - زمان انتظار برای بارگذاری بازی می‌شود. این موارد می‌توانند در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - زمان اجرای بازی یا میان صحنه‌ها اعمال شوند.

فضای ذخیره‌سازی موردنیاز DirectStorage

قابلیت DirectStorage در ویندوز ۱۱ به نوع خاصی از حافظه‌های SSD نیاز دارد: NVMe. توضیح اینکه NMVe دقیقا چیست، نیاز به مقاله جداگانه‌ای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - دارد، بنابراین در این حد کافیست که بدانید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - حافظه NVMe سرعت ارتباطات بین فضای ذخیره‌سازی دائمی کامپیوتر و سایر بخش‌های سیستم را افزایش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان

فناوری DirectStorage برای بهره‌مندی از همین سرعت توسعه پیدا کرده و می‌خواهد هرگونه مشکل احتمالی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - در هنگام انتقال داده‌ها میان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - درایوها و سایر قطعات کامپیوتر ایجاد می‌شوند را برطرف - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - کند. به بیان ساده‌تر، این قابلیت به SSD NVMe اجازه می‌دهد که بالاترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

تاثیرگذاری DirectStorage روی عملکرد سیستم

راه‌های مختلفی برای بهبود عملکرد سیستم از طریق DirectStorage وجود دارد. یکی از این روش‌ها، باندل کردن درخواست‌های ورودی و خروجی است، به معنای آنکه عملیات‌ها کارآمدتر می‌شوند.

با افزایش قدرت GPUها در سال‌های اخیر، قابلیت DirectStorage در ویندوز ۱۱ باعث می‌شود که عملکرد کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - بخاطر سرعت پایین انتقال اطلاعات کاهش پیدا نکند و بارگذاری اطلاعات از فضای ذخیره‌سازی داخلی بدون مشکل انجام شوند.

تعداد درخواست‌هایی که می‌توان بطور همزمان پردازش کرد هم اهمیت دارد، چرا که توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - اغلب بازی‌های خود را به چندین تکه کد بسیار کوچک تقسیم می‌کنند. چنین رویکردی به منابع سیستم کمک می‌کند، اما مدت زمانی که باید به دیسک دسترسی پیدا کرد بطور چشمگیری افزایش می‌یابد. DirectStorage چنین مشکلی را برطرف می‌کند.

یکی دیگر از کارهای DirectStorage، کاهش درگیری پردازنده مرکزی برای بارگذاری داده‌های بازی است و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - می‌توان آن‌ها را بطور مستقیم از درایو NVMe گرفت. بنابراین فشار کمتری به CPU وارد می‌شود و می‌تواند کارهای دیگری را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - راحت‌تر انجام - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - دهد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان

در حقیقت این قابلیت جدید بطور مستقیم به حافظه SSD NMVe برای GPU دسترسی دارد و بار پردازشی را از روی CPU برمی‌دارد. به همین دلیل به آن DirectStorage گفته می‌شود. API این فناوری فایل‌ها را هنگام برداشتن از حافظه ذخیره‌سازی بدون فشار به CPU، از حالت فشرده خارج می‌کند.

به گفته یکی از کارمندان مایکروسافت به نام «اندرو یانگ» با این فناوری، توسعه‌دهندگان به راه فوق‌العاده کارآمدی برای ثبت و مدیریت درخواست‌ها دست پیدا می‌کنند. در نتیجه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - مدت انتظار برای ورود به بازی به کمترین زمان ممکن می‌رسد و می‌توانید به سرعت و راحت شخصیت‌ها را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - در بازی‌ها کنترل کرد.

قابلیت DirectStorage ویندوز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - 11 به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - است و توسعه‌دهندگان می‌توانند استفاده‌های مختلفی از آن داشته باشند. بنابراین توانایی سخت افزاری و نرم افزاری آن می‌تواند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - در هر بازی متفاوت باشد.

DirectStorage برای ویندوز ۱۰

اگرچه مایکروسافت در ابتدا گفته بود این فناوری مختص ویندوز 11 است، اما پس از مدتی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - از امکان بهره‌مندی سیستم‌های مجهز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - به ویندوز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - 10 از آن خبر داد. با این حال، عملکرد DirectStorage در ویندوز ۱۱ بهتر خواهد بود، بنابراین اجرای بازی‌ها روی سیستم عامل جدید ردموندی‌ها لذت بیشتری نسبت به ویندوز ۱۰ خواهد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - داشت.

کارت‌های گرافیک سازگار با DirectStorage

برای استفاده از این فناوری در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان - کنار ویندوز ۱۱ یا ویندوز 10 و حافظه SSD NVMe، باید GPU سازگار با آن هم داشته باشید. کارت‌های گرافیک سری RTX 2000 و RTX 3000 شرکت انویدیا و کارت‌های گرافیک مبتنی بر معماری RDNA 2 شرکت AMD با این فناوری سازگارند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چناران استان خراسان

اگر چنین سیستمی ندارید، نگران نباشید چرا که بازی‌های جدید همچنان روی آن اجرا خواهند شد، اما خبری از بهبودهای DirectStorage نخواهد بود و باید مانند گذشته زمان تقریبا زیادی را برای بارگذاری‌ آن‌ها منتظر بمانید.

در پایان اگر سیستمی دارید که امکانات موردنیاز DirectStorage را دارد، در آینده بازی‌های کنونی هم برای بهره‌مندی از فناوری جدید بروزرسانی می‌شوند تا تجربه لذت‌بخش‌تری را در اختیارتان قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone