🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11119.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا می‌خواهد ماژول حافظه ۷۶۸ گیگابایتی DDR5 بسازد

سامسونگ اخیرا در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که به دنبال درخواست دیتاسنترهای ابری در حال توسعه حافظه ۲۴ گیگابیتی DDR5 است. حافظه‌ای با این قابلیت انتقال اطلاعات می‌تواند حداکثر ظرفیت ۷۶۸ گیگابایتی داشته ...

سامسونگ اخیرا در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - دنبال درخواست دیتاسنترهای ابری در حال توسعه حافظه ۲۴ گیگابیتی DDR5 است. حافظه‌ای با این قابلیت انتقال اطلاعات می‌تواند حداکثر ظرفیت ۷۶۸ گیگابایتی داشته باشد و برای سرورها و حتی پی‌سی‌ها به بازار بیاید.

مدیر ارشد سامسونگ در کنفرانس گزارش درآمدهای این شرکت گفت: «به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - منظور رفع نیاز و درخواست شرکت‌های ابری، محصولی با نهایت توانایی ۲۴ گیگابیتی DDR5 تولید می‌کنیم.» سامسونگ در حال حاضر یک حافظه ۵۱۲ گیگابایتی DIMM دارد که از ۳۲ پشته ۱۶ گیگابایتی مبتنی بر حافظه‌های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - ۱۶ گیگابیتی DRAM استفاده می‌کند.

سامسونگ با استفاده از حافظه ۲۴ گیگابیتی در پشته‌های 8-Hi می‌تواند ظرفیت یک پشته را به ۲۴ گیگابایت و ظرفیت ماژول ۳۲ تراشه‌ای را به ۷۶۸ گیگابایت برساند. پردازنده مرکزی یک سرور با چنین RDIMM دارای هشت کانال حافظه می‌شود و با دو ماژول به ازای هر کانال می‌تواند به بیش از ۱۲ ترابایت حافظه DDR5 مجهز شود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان

برای مقایسه می‌توانیم پردازنده اینتل Xeon Scalable Ice Lake-SP را در نظر بگیریم که می‌تواند از ۶ ترابایت حافظه DRAM پشتیبانی کند. سامسونگ همچنین می‌تواند نسخه‌های ۹۶، ۱۹۲ و ۳۸۴ گیگابایتی این ماژول‌ها را برای جریان اصلی و سرورهای پرتراکمی بسازد که به بیش از یک RDIMM به ازای هر کانال نیازی ندارند، با این حال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - می‌توانند از ظرفیت اضافه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - DRAM استفاده کنند.

برای مصارف کلاینتی، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - استفاده از تراشه‌های حافظه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کاشمر استان خراسان - ۲۴ گیگابیتی به جای ۱۶ گیگابیتی می‌تواند ظرفیت ماژول حافظه را تا ۵۰ درصد افزایش دهد، بنابراین می‌توانیم انتظار ماژول‌های ۲۴ و ۴۸ گیگابایتی DDR5 را هم داشته باشیم. با این حال، سامسونگ می‌گوید تراشه‌های ۱۶ گیگابیتی DDR5 هنوز در جریان اصلی بازار باقی خواهند ماند.

افزون بر این، سامسونگ ممکن است در حافظه ۷۶۸ گیگابایتی DDR5 از مدار مجتمع مدیریت توان S2FPD02 استفاده کند که نسبت به نسل قبل وعده افزایش بهره‌وری ۹۱ درصدی را می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone