🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11109.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل برنامه ناشر محتواهای ضدواکسن را از اپ استور حذف کرد

فروشگاه‌های اپلیکیشن در حال مقابله با یکی از مطرح‌ترین برنامه‌های اجتماعی ضدواکسن هستند. اپل اپلیکیشن «Unjected» را به خاطر ارجاع نامناسب به همه‌گیری ویروس کرونا از اپ استور حذف کرده است. گوگل هم از این ...

فروشگاه‌های اپلیکیشن در حال مقابله با یکی از مطرح‌ترین برنامه‌های اجتماعی ضدواکسن هستند. اپل اپلیکیشن «Unjected» را به خاطر ارجاع نامناسب به همه‌گیری ویروس کرونا از اپ استور حذف کرده است. گوگل هم از این اپلیکیشن خواسته تا پست‌های نادرست را از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - روی این پلتفرم حذف کند.

به گزارش بلومبرگ، اگرچه Unjected - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - خود را به عنوان محلی برای یافتن کسانی معرفی می‌کند که حامی استقلال درمانی و آزادی بیان هستند، پست‌های - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - منتشر شده در این پلتفرم شامل ادعاهای غلطی درباره واکسن‌هاست. در برخی از این پست‌ها گفته شده که واکسن‌ها ژن‌ها را دستکاری می‌کنند، با 5G در ارتباطند و به عنوان تسلیحات بیولوژیکی به کار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - می‌روند.

سازندگان این اپلیکیشن در پلتفرم اندروید هم با مشکلاتی روبرو شده‌اند. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - گوگل در تاریخ ۱۶ ژوئیه به Unjected گفته بود دو هفته فرصت دارد تا پست‌های نادرست را از این پلتفرم حذف کند، وگرنه از پلی استور کنار گذاشته می‌شود. توسعه‌دهندگان پست‌های - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - مشکل‌دار را - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - حذف کردند اما «شلبی تامپسون»، هم‌بنیان‌گذار Unjected می‌گوید آن‌ها در آینده پست‌های حذف‌ شده را برمی‌گردانند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان

اپلیکیشن Unjected علی‌رغم موضع اینستاگرام برای مقابله با دروغ‌پراکنی همچنان در این شبکه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - اجتماعی فعال است، منتها آن‌جا بیشتر درباره آزادی صحبت می‌کند و خیلی کم به نشر اطلاعات غلط می‌پردازد. گوگل و فیسبوک هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر در این مورد واکنشی نشان نداده‌اند.

اپل می‌گوید این اپلیکیشن قوانین موجود برای نشر اطلاعات صحیح درباره کووید-۱۹ از منابع معتبر مثل سازمان‌های بهداشتی و موسسات درمانی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - را زیر پا گذاشته است. این برنامه ظاهرا از کاربران خود خواسته تا برای جلوگیری از شناسایی پست‌ها از کلمات غیرمستقیم استفاده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مینودشت استان گلستان - کنند. همین مسئله اپل را به حذف Unjected از اپ استور مجاب کرده است.

پلتفرم Unjected در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی جریان اصلی کاربران بسیار کمتری دارد و بر اساس گزارش Apptopia تاکنون فقط حدود ۱۸ هزار بار نصب شده است. منتها برخورد اپل و گوگل با آن‌ها پیام روشنی را به این دست از اپلیکیشن‌ها اعلام می‌کند: برنامه‌ها نمی‌توانند آگاهانه حامی و میزبان تولید محتواهای ضدواکسن باشند، حتی اگر به‌طور مستقیم این محتواها را تولید نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone