🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11111.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت AMD روی پردازنده جدیدی با گرافیک RDNA 1 کار می‌کند

طبق کد درایور در لینوکس ۵.۱۵، به نظر می‌رسد AMD مشغول توسعه پردازنده جدیدی است که از گرافیک مجتمع مبتنی بر معماری RDNA 1 بهره می‌برد. طبق گزارشی جدید، این پردازنده مجهز به پردازشگر گرافیکی ...

طبق کد درایور در لینوکس ۵.۱۵، به نظر می‌رسد AMD مشغول توسعه پردازنده جدیدی است که از گرافیک مجتمع مبتنی بر معماری RDNA 1 بهره می‌برد.

طبق گزارشی جدید، این پردازنده مجهز به پردازشگر گرافیکی اسم رمز «Cyan Skillfish» را یدک می‌کشد و احتمالا مصرف‌کنندگان عادی را هدف قرار می‌دهد، با این وجود استفاده از گرافیک با معماری نسل اول RDNA 1 - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - تا حدودی عجیب است.

پردازنده‌های AMD مجهز به پردازشگر گرافیکی در چندین نسل گذشته به معماری وگا مجهز شده‌اند، معماری که در سال ۲۰۱۷ از راه رسید. حتی جدیدترین APUهای این کمپانی تحت سری رایزن 5000G هم از گرافیک Vega 8 بهره می‌برند.

با وجود چنین موضوعی، طبق شایعات و نقشه راه افشا شده، AMD برای نسل آینده پردازنده‌هایش می‌‌خواهد از گرافیک RDNA 2 استفاده کند. انتظار می‌رود این معماری تغییراتی داشته باشد تا عملکردش نسبت به آنچه در گرافیک‌هایی مانند RX 5700 XT دیده‌ایم، بهبود یابد. در حال حاضر گرافیک وگا مجتمع AMD در مقایسه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - با نمونه مورد استفاده در رایزن ۲۰۰۰G عملکرد بهتری دارد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان

تا به امروز AMD از پردازنده‌ای با معماری گرافیکی RDNA 1 یا RDNA 2 رونمایی نکرده و تنها شاهد استفاده از آن در کنسول‌های سونی و مایکروسافت بوده‌ایم. بنابراین احتمالا پردازنده آینده AMD اولین محصول مصرفی با این معماری گرافیکی باشد.

احتمالا محصول جدید AMD یک پردازنده پایین‌رده توکار باشد که به علت ابعاد کوچکتر معماری RDNA 1، هزینه تولید پایین‌تری خواهد داشت. دستگاه‌های مورد هدف AMD نیازی به قدرت بالایی ندارند و هزینه برایشان بااهمیت‌تر است.

این احتمال هم وجود دارد که Cyan Skillfish به لپ‌تاپ‌ها یا سایر دستگاه‌های قابل حمل راه پیدا کند، البته شانس چنین موضوعی کم است. محصولاتی مانند Steam Deck ولو نشان می‌دهند که قدرت گرافیکی بالا برای کاربران اهمیت دارد و می‌تواند شانس فروش آن‌ها را افزایش دهد. بنابراین احتمالا تنها برخی سیستم‌های توکار به پردازنده جدید AMD - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان - مجهز خواهند شد، سیستم‌هایی که نیازی به قدرت بالایی ندارند.

- تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone