🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11095.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا پای اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران باز می‌شود؟ کارشناسان توضیح می‌‌دهند

در حالی که بحث و جدل‌ها هنوز در مورد طرح موسوم به طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مجلس فروکش نکرده، بعضی آگهی‌ها در وبسایت‌های خرید و فروش از ورود تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ...

در حالی که بحث و جدل‌ها هنوز در مورد طرح موسوم به طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مجلس فروکش نکرده، بعضی آگهی‌ها در وبسایت‌های خرید و فروش از ورود تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به کشور حکایت می‌کنند. اما آیا این آگهی‌ها واقعی است و می‌توان با خرید این مودم‌ها هم‌اکنون به اینترنت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - بی‌حد و حصر استارلینک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - متصل شد؟

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم

برخی کاربران در روزهای اخیر تصاویری منتشر می‌کنند که در آن امکان ثبت نام اینترنت ماهواره‌ای در پایتخت وجود دارد. ویدیوهای قدیمی نیز از رییس مرکز ملی فضای مجازی دست به دست می‌چرخد تا صحه بر اعتبار این موضوع بگذارد غافل از اینکه فعلا خبری از دریافت این سرویس در ایران نیست.

در واقع باید گفت این تصاویر موضوع تازه‌ای نیستند و شما می‌توانید با پیش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - ثبت نام - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - در مناطقی که هنوز سرویسی توسط این شرکت ارائه نمی‌شود، خودتان را آماده کنید تا به محض ارائه سرویس در آن منطقه، باخبر شوید. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - به نظر می‌رسد مناطقی مانند تهران قرار نیست تا پایان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - سال ۲۰۲۱ هم تحت پوشش قرار بگیرند اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که در برخی نوارهای مرزی ایران با کشورهای همسایه، امکان پیش ثبت نام وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم
ثبت نام در نوار مرزی ایران و ترکیه که خبر از راه‌اندازی این سرویس تا پایان ۲۰۲۱ در این منطقه می‌دهد

به گفته ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت SpaceX که اینترنت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - استارلینک را عرضه کرده، این اینترنت طوری طراحی شده که مشمول فیلترینگ کشورها نمی‌شود. هر چند استارلینک برای استفاده از آسمان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - کشورها برای استقرار ماهواره‌ها و خدمت‌رسانی، باید مطابق قوانین جهانی و اجازه دولت‌ها فعالیت کند و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - این شرکت بارها به این موضوع - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - تأکید کرده است. در اینباره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - «گوئین شاتول»، مدیر ارشد اسپیس ایکس هم گفته بود: «ما به دنبال کارهای رگولاتوری در هر کشور می‌رویم و از آن‌ها برای ارائه سرویس‌های ارتباطی مجوز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - می‌گیریم.»

گفته می‌شود که قیمت تجهیزات استارلینک به ۵۰۰ دلار و هزینه شارژ ماهیانه آن به ۱۰۰ دلار می‌رسد. این یعنی با دلار 25 هزار تومنی، استفاده از این اینترنت ماهیانه حداقل 2.5 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - میلیون تومان هزینه در پی خواهد داشت. صرف نظر از رقم گزاف هزینه این نوع اینترنت، مشترکان ایرانی در شرایط تحریم و مشکلات نقل و انتقال پول چگونه می‌خواهند حق اشتراک ماهانه خود را بپردازند؟ هر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - چند روش‌هایی برای این کار وجود دارد اما این روش‌ها برای همگان آسان نیست.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم
آگهی استارلینک در دیوار

در حال حاضر با جستجوی استارلینک در اپلیکیشن دیوار، با چند آگهی مواجه می‌شوید که تجهیزات لازم برای برقراری اتصال با اینترنت ماهواره‌ای را با رقم‌های متفاوتی از 12 میلیون به بالا برای فروش گذاشته و از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - ارسال آن به سراسر کشور خبر داده‌اند. هر چند که به نظر می‌رسد این آگهی‌ها در حال حذف شدن هستند، اما صحبت با فروشندگان آنها نیز راه به جایی نمی‌برد و برخی از آنها ادعای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - کاذبی را مطرح می‌کنند؛ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - از جمله - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - اینکه دستگاه‌های مذکور همین الان هم خدمات اینترنت ماهواره‌ای را دریافت می‌کنند و به خبرنگار دیجیاتو می‌گویند که «سرویس استارلینک برای ایرانیان فعلا رایگان است»؛ موضوعی که هیچ سندی پشت آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - وجود ندارد.

همچنین چند کانال تلگرامی هم به تازگی احداث شده و فروش تجهیزات استارلینک را با ضمیمه کردن یک سری تصاویر تبلیغ می‌کنند. مشخصا بعضی از این تصاویر جعلی هستند و برای سودجویی از کاربران در وبسایت‌های خرید و فروش قرار گرفته‌اند و با جستجویی ساده می‌توان عکس اصلی آن‌ها را در صفحات مجازی پیدا کرد، اما باید گفت در نهایت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - ورود این تجهیزات به صورت قاچاقی به کشور، دیر یا زود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

با توجه به این موضوع، سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا در صورت در خرید این تجهیزات، و با فرض پرداخت هزینه اشتراک سرویس می‌توان از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در کشور استفاده کرد؟ «محمدعلی یوسفی زاده» رئیس کمیسیون اینترنت نصر تهران در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«اینترنت ماهواره‌ای در صورتی که بخواهد در هر کشوری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - فعال شود، باید کلیه استانداردهایش را با رگولاتور فضایی آن کشور مطابقت بدهد تا اجازه بهره‌برداری پیدا کند. همانطور که مثلا تلفن ماهواره‌ای ثریا، به محض گرفتن نمایندگی در ایران از وزارت ارتباطات مجوز دریافت کرد. من تصور می‌کنم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - سازمان تنظیم مقررات رادیویی و سازمان فضایی، اگر اینترنت استارلینک راه بیفتد و ایران را تحت پوشش خود قرار بدهد آن را تحت پوشش و رگولاتوری و مجوز خود قرار می‌دهند.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم

با این وجود «محمد کشوری» مدیر عامل گروه طیف نظر متفاوتی دارد. او در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که به احتمال زیاد، جلوی راه‌اندازی و فعالیت این نوع اینترنت در ایران گرفته می‌شود؛ هر چند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - اقشار مرفه جامعه یا هر کسی که به هر دلیل این اینترنت را می‌خواهد، هر طور شده تجهیزات آن را تهیه کرده و از آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - استفاده خواهد کرد.

این موضوع از دیدگاه کشوری می‌تواند باعث ایجاد یک بازار سیاه در کشور گردد. او در پاسخ به این سؤال که آیا اینترنت استارلینک در کشور قابل استفاده هست یا خیر به دیجیاتو می‌گوید:

«اینترنت استارلینک روی کاغذ می‌تواند در کشور قابل استفاده باشد، مگر آنکه از نظر فنی محدودیت نرم‌افزاری و ... برایش گذاشته باشند. اما نکته قابل پیش‌بینی این است که این سرویس در آینده نزدیک قرار است کل دنیا را پوشش بدهد و احتمالا در کشور ما هم قابل استفاده خواهد بود. با این وجود این اینترنت قطعا در کشور ما مجوز قانونی نخواهد گرفت، چرا که یک سری مسائل قانونی و ... مانع اعطای مجوز به آن می‌شود و به نظر من کاملا واضح است که با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - فعالیت آن در کشور موافقت نمی‌شود.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم
تصویری از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - وبسایت ArsTechnica - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - که نشانه‌ای بر جعلی بودن آگهی دیوار است

کشوری در ادامه صحبت‌هایش ضمن تأکید بر عدم اعطای مجوز به اینترنت ماهواره‌ای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - در کشور، ایجاد یک بازار سیاه در آینده نزدیک پیرامون خرید و فروش و نصب اینترنت ماهواره‌ای را محتمل می‌داند و می‌گوید:

«به نظر من ایجاد یک بازار سیاه در همین زمینه در آینده نزدیک، شاید دو سه سال آینده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - قابل پیش‌بینی است. البته من تصور می‌کنم که استفاده از استارلینک در کشور خیلی گسترده نشود چرا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - که هزینه‌های آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - بالاست. بنابراین ممکن است یک عده محدود، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - مثلا اقشار مرفه و مشاغل خاص یا افرادی که اینترنت برایشان اهمیت خیلی زیادی دارد هر طور شده نسبت به تهیه آن اقدام کنند که پیش‌بینی می‌کنم برخوردهایی هم در رابطه با این افراد صورت بگیرد.»

به گفته کارشناسان، ارائه خدمات مخابراتی ماهواره‌ای بر روی هر کشوری طبق مقررات ITU و معاهدات بین‌المللی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - بوده و مستلزم اعطای مجوز توسط رگولاتوری هر کشور است. با این حساب اینترنت ماهواره‌ای استارلینک چه در کشور ما و چه در کشورهای دیگر برای فعالیت، نیازمند دریافت مجوز از سوی رگولاتوری است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم

از سوی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - دیگر هزینه‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - بالای خرید تجهیزات و پرداخت حق اشتراک استارلینک، و همچنین شیوه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - پرداخت این حق اشتراک (که در شرایط تحریم مشخص نیست به چه صورت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - باشد) از جمله چالش‌هایی هستند که حداقل در حال حاضر، راه‌اندازی این سرویس در کشور را منتفی می‌کنند.

شایان ذکر است که زمستان سال گذشته، شورای‌عالی فضای مجازی کارگروهی برای «مواجهه با خدمات اینترنت ماهواره‌ای» تشکیل داده و هدف از آن را ایجاد قوانین و مقررات برای اعطای مجوز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - فعالیت برای سرویس‌دهندگان اینترنت‌های ماهواره‌ای توصیف کرده است. دبیر این شورا در اینباره گفته بود: « «برای شرکت‌هایی که نسبت به ارائه خدمات منظومه‌های ماهواره‌ای اقدام می‌کنند باید مقررات تدوین شود. در همین حال باید یک سری مجوز صادر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - شود تا کسانی که می‌خواهند در کشور از طریق این شبکه‌های دسترسی فعالیت کنند حتماً اخذ مجوز کنند.»

با این اوصاف شما در مورد اینترنت ماهواره‌ای چه نظری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سلفچگان استان قم - دارید؟ آیا فکر می‌کنید این اینترنت در کشور ما فراگیر می‌شود؟ مدت زمان این فراگیری را تا چه حد تخمین می‌زنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone