🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11112.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: تمامی داده‌های دولتی در داخل کشور میزبانی می‌شوند

در حالی که تا چند سال گذشته، داده‌های برخی از دستگاه‌های دولتی در خارج از کشور میزبانی می‌شد اکنون و به گفته وزیر ارتباطات تمامی داده‌های دولتی درون کشور میزبانی می‌شوند. «محمدجواد آذری جهرمی» با ...

در حالی که تا چند سال گذشته، داده‌های برخی از دستگاه‌های دولتی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - در خارج - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - از کشور میزبانی می‌شد اکنون و به گفته وزیر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - ارتباطات تمامی داده‌های دولتی درون کشور میزبانی می‌شوند.

«محمدجواد آذری جهرمی» با بیان این که در سال 92، بنا بر اعلام دبیر وقت شورای عالی فضای مجازی، داده‌های حدود ۴۰درصد از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - دستگاههای دولتی، برای ارائه‌ خدمات الکترونیکی در خارج از کشور میزبانی می‌شد، اعلام کرد هم اکنون با گسترش چشمگیر دولت الکترونیکی، تمامی داده‌های دولتی درون کشور میزبانی می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان

او که در توییتر خود به ارائه کارنامه دولت الکترونیک پرداخته بود، می‌گوید مجموع خدمات دولت به مردم 5968 خدمت است که در گام اول دولت الکترونیکی باید الکترونیکی می‌شدند. اولین ارزیابی در آخر 95 انجام شد که تنها 110 خدمت الکترونیکی بود. اکنون در سال 1400 تعداد  4997 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - (حدود 84 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - درصد) خدمت الکترونیکی شده‌اند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در گام دوم ‌دولت الکترونیکی، تبادل اطلاعات بین دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - بایستی میسر می‌شد، گفت:

«در سال 1392، تعداد تبادل اطلاعات بین دستگاهی صفر، در پایان سال 1396 به عدد 97 میلیون رسید و هم اینک تا ابتدای مرداد 1400 از عدد 2.8 میلیارد عبور کرده است. ارائه خدمات یکپارچه، گام سوم دولت الکترونیکی بود که با تعریف 23 پروژه مهم پیگیری شد. سلامت الکترونیکی، سامانه جامع تجارت، مالیات الکترونیکی و سامانه ستاد از مهمترین این پروژه‌ها بود.»

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان

آذری جهرمی پیش از این نیز با تاکید بر اهتمام دولت دوازدهم به الکترونیکی شدن خدمات و دسترسی شهروندان، اعلام کرده بود بنا بر آمار دبیر شورای عالی فضای مجازی در سال ۱۳۹۲ ، ۴۰ درصد اطلاعات دولت در خارج از کشور «هاست» می‌شد و خدمات الکترونیک دولت میزبانی آن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - در خارج از کشور بود، در سال 1398، حدود 48 درصد اطلاعات کشور خارج از کشور نگهداری می‌شد و امروز با توجه به زیرساخت‌هایی که در دولت توسعه داده شده ما هیچ دستگاه دولتی نداریم که اطلاعات آن خارج از کشور «هاست» شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone