🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11113.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S22 احتمالا به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی RGBW جدید مجهز می‌شود

سامسونگ پس از معرفی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز خود را روی سری گلکسی S22 می‌گذارد. در جدیدترین گزارش گفته شده که این گوشی علاوه بر سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، از ...

سامسونگ پس از معرفی گلکسی زد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز خود را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - روی سری گلکسی S22 می‌گذارد. در جدیدترین گزارش گفته شده که این گوشی علاوه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - بر سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، از یک سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW هم بهره خواهد برد.

طبق اعلام منبع آگاه توییتری با نام کاربری Ice Universe، سنسورهای جدید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - سری گلکسی S22 در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند. سامسونگ پیش‌تر اشاره کرده بود که یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در دست توسعه قرار گرفته است.

منبع دیگری به نام Yogesh می‌گوید سری گلکسی اس ۲۲ در کنار چند گوشی غیر سامسونگی دیگر از این سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW استفاده خواهند کرد. Ice Universe قبلا گفته بود که سامسونگ سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - اصلی حفظ می‌کند، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - اما این ادعا در گزارش دیگری رد شد. حالا انتظار داریم که این گوشی دوربین پنج‌گانه‌ای با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین این گوشی احتمالا با همکاری شرکت ژاپنی Olympus - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - ساخته خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان

البته همان طور که می‌دانید، افزایش - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - تعداد پیکسل‌ها کیفیت بالاتر تصویر را تضمین نمی‌کند و همین مسئله باعث شده که شاهد رقابت شرکت‌هایی مثل اپل و گوگل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - در این حوزه نباشیم. آن‌ها عمدتا روی قابلیت‌های پردازشی دوربین خود کار می‌کنند تا بهترین خروجی را به دست کاربر برسانند.

با این حال، سامسونگ نشان داده که از جاه‌طلبی واهمه‌ای ندارد و همین حالا مشغول کار روی یک سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی است. در نتیجه، اصلا عجیب نخواهد بود اگر این شرکت در سری گلکسی اس ۲۲ از یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند.

این غول فناوری کره‌ای اخیرا از کوچک‌ترین سنسور دنیا با اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتری و رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد که نام تجاری آن ایزوسل JN1 بود. این دوربین ظاهرا برای گوشی‌های میان‌رده طراحی شده است. سامسونگ همچنین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سبزوار استان خراسان - در ماه فوریه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN2 پرده برداشت که اندازه‌ای ۱/۱.۱۲ اینچی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone