🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11116.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: مک پرو و آی‌مک جدید تا پایان ۲۰۲۲ با چیپ اپل سیلیکون از راه می‌رسند

اپل در کنفرانس WWDC 2020 با معرفی چیپ M1 اعلام کرد که تا دو سال دیگر بطور کامل به چیپ‌های اختصاصی‌اش مهاجرت می‌کند و دیگر خبری از پردازنده‌های اینتل در محصولات این کمپانی نخواهد بود. ...

اپل در کنفرانس - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - WWDC 2020 با معرفی چیپ M1 اعلام کرد که تا دو سال دیگر بطور کامل به چیپ‌های اختصاصی‌اش مهاجرت می‌کند و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - دیگر خبری از پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - اینتل در محصولات این کمپانی نخواهد بود. حالا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - بلومبرگ در گزارشی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - از نقشه راه اپل سیلیکون برای ۱۲ ماه آینده پرده برداشته است.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که اپل به سختی می‌تواند به برنامه‌ مدنظرش دست پیدا کند و تمام مک‌هایش را به چیپ اختصاصی‌‌اش مجهز کند.

تا به امروز چیپ M1 در مک‌بوک پرو، مک مینی، مک‌بوک ایر و همچنین آی‌مک ۲۴ اینچی مورد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - استفاده قرار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - گرفته و البته آیپد پرو هم به این تراشه مجهز شده. با توجه به معرفی اولین مک‌ها در نوامبر ۲۰۲۰، اپل تا نوامبر ۲۰۲۲ وقت دارد تا به پردازنده‌های اختصاصی‌اش مهاجرت کند.

به گفته گورمن، اپل در ماه‌های آینده از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - نسل جدید مک‌بوک پرو با چیپ M1X رونمایی می‌کند و مک مینی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - جدید هم مدت کوتاهی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - پس - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - از آن‌ها از راه می‌رسد. به باور گورمن، آی‌مک تا پایان سال آینده میلادی بطور کامل به اپل سیلیکون مهاجرت می‌کند. علاوه بر این، در سال آینده مک پرو جدید با ابعاد کوچکتر و چیپ اپل سیلیکون از راه می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان

اپل همچنین می‌خواهد در سال آینده میلادی مک‌بوک ایر جدید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - را روانه بازار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - کند که به باور گورمن از پورت مگ‌سیف بهره می‌برد. به گفته گورمن، اپل همچنان می‌خواهد پیش از مهاجرت کامل به سمت تراشه‌های اختصاصی‌اش، مک پرو مجهز به پردازنده اینتل را بروزرسانی کند. طبق شایعات، این کامپیوتر به پردازنده‌های ورک‌استیشن Ice - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - Lake Xeon W-3300 اینتل مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - مک پرو مجهز به اپل سیلیکون ابعاد کوچکتری داشته باشد و اندازه‌اش تقریبا نصف مک پرو کنونی باشد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها برای این محصول مشغول توسعه تراشه‌ای با پیکربندی ۲۰ و ۴۰ هسته هستند.

باید منتظر ماند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گیلان استان گیلان - و دید اپل می‌تواند تا اواخر ۲۰۲۲ بطور کامل به پردازنده‌های اختصاصی‌اش مهاجرت کند یا چنین هدفی تا سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامگاه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب چمران گیلان اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در چمران شهر گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone