🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38266.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید از هواوی P20 Lite از شباهت آن به آیفون X حکایت دارد

سوم فروردین ماه سال آینده رونمایی از هواوی P20 و P20 پلاس صورت خواهد گرفت و طی هفته‌های منتهی به آن شاهد لو رفتن اطلاعات بسیاری هستیم. از وجود موبایل سومی به نام P20 Lite ...

سوم فروردین ماه سال آینده رونمایی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - از هواوی P20 و P20 پلاس صورت خواهد گرفت و طی هفته‌های منتهی به آن شاهد لو رفتن اطلاعات بسیاری هستیم. از وجود موبایل سومی به نام P20 Lite گرفته تا انتشار عکس‌های واضح و بیشتر.

اخیرا حساب کاربری evleaks@ منصوب به ایوان بِلَس تصویری از P20 Lite هواوی منتشر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - کرده که ظاهر نمای جلویی (و حتی پشتی) آن بسیار شبیه به آیفون X و ایسوس ذنفون ۵ است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران
تصویری از هواوی P20

بیرون زدگی بالای نمایشگر آیفون X دوربین و سنسورهای متنوعی را در بر می گیرد اما برای ذنفون ۵ تعداد این سنسورها کمتر است و احتمالا برای P20 Lite هم همینطور باشد.

گفته شده که P20 Lite نمایشگری ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۲۲۵۰ در ۱۰۸۰ دارد و از نسبت تصویر ۱۹ به ۹ پشتیبانی می کند. در قسمت پشتی آن یک سنسور اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر فریدون کنار استان مازندران - قرار گرفته و دوربین دوگانه آن هم عمودی است. هر دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هستند و قابلیت زوم هیبریدی دارند.

در زیر نمایشگر پردازنده هشت هسته ای کایرین ۶۵۹، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۲۰ میلی آمپری قرار گرفته. این موبایل اندروید اوریو را با پوسته EMUI 8.0 اجرا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone