تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24126.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فیلمبرداری هوایی حرفه‌ای از ترن هوایی با استفاده از پهپاد [تماشا کنید]

هدایت کننده پهپادی با نام Viggo Koch ویدیویی جذاب از یک ترن هوایی در شهربازی Liseberg واقع در گوتنبرگ سوئد تهیه کرده است. در این ویدیو که نشان از حرفه‌ای بودن Koch در هدایت پهپاد دارد ترن هوایی ...

هدایت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کننده پهپادی با نام Viggo Koch - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویدیویی جذاب از یک ترن هوایی در شهربازی Liseberg واقع در گوتنبرگ سوئد تهیه کرده است. در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این ویدیو که نشان از حرفه‌ای بودن Koch در هدایت پهپاد دارد ترن هوایی در حال حرکت توسط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این پهپاد دنبال می‌شود تا حرکت و پیچ و تاب آن روی ریل به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زیبایی به تصویر کشیده شود.

Koch برای تهیه این ویدیو همکاری نزدیکی با مقامات شهر بازی داشته و مجوزهای لازم برای این کار را دریافت کرده است. پرواز پهپاد پیش از بازگشایی پارک انجام شد تا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در صورت بروز اشتباه در هنگام هدایت پهپاد، خطری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مردم را تهدید نکند.

این ویدیو با استفاده از یک دوربین GoPro Hero 7 Black که به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پهپاد شخصی Koch متصل شده ضبط شد. علاوه بر این خود پهپاد هم به یک دوربین اول شخص Foxeer - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Falkor مجهز شده بود. همانطور که احتمالا شما هم تایید می‌کنید این ویدیو چیزی کم از مسابقات پهپادها ندارد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

ترن هوایی شهر بازی Liseberg با طول 1381 متر، رکورد طولانی ترین مسیر را در مقایسه با تمام ترن هوایی‌های منطقه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اسکاندیناوی دارد و در طی سواری دو دقیقه‌ای، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا می‌کند. در این مسیر قطار 7 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بار به حالت برعکس در می‌آید و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جاذبه‌ای در حد 4.3 جی به مسافران وارد می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone