🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12193.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

 سامسونگ مشکلات مربوط به واتس‌اپ در Dual Messenger را برطرف می‌کند

برخی کاربران هنگام استفاده از ویژگی «Dual Messenger» سامسونگ در واتس‌اپ با مشکلات مختلفی برای ارسال یا باز کردن فایل‌ها روبرو هستند و اکنون این شرکت اعلام کرده قصد دارد این مشکلات را در آپدیت ...

برخی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - کاربران هنگام استفاده از ویژگی «Dual - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - Messenger» سامسونگ در واتس‌اپ با مشکلات مختلفی برای ارسال یا باز کردن فایل‌ها روبرو هستند و اکنون این شرکت اعلام کرده قصد دارد این مشکلات را در آپدیت نرم افزاری برطرف کند و راهکاری را برای رفع موقتی مشکل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - ارائه داده است.

ویژگی Dual Messenger که حدود چهار سال قبل از سوی کره‌ای‌ها معرفی شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا دو نسخه از پیام رسان‌های مختلف را بتوانند روی دستگاه خود نصب کنند. برای مثال کاربران از طریق این ویژگی می‌توانند همزمان دو - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - نسخه واتس‌اپ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - یا دو نسخه اسنپ‌چت روی موبایل خود داشته باشند.

اما همان‌طور که گفته شد برخی کاربران موبایل‌های گلکسی سامسونگ هنگام استفاده از این قابلیت یا مشکلات متعددی روبرو هستند و گاهی اوقات قادر به ارسال فایل‌های ذخیره شده روی موبایل از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ نیستند و در برخی مواقع نیز نمی‌توانند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - فایل‌های دریافت شده در واتساپ را به راحتی باز کنند. این مشکل در نسخه 2.21.10.16 (یا بالاتر) واتس‌اپ وجود دارد. سامسونگ از طریق یکی از انجمن‌های خود اعلام کرده که در آینده نزدیک با به روزرسانی نرم افزاری این مشکل را برطرف خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان

تا زمان انتشار آپدیت جدید، سامسونگ توصیه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - می‌کند تا با باز کردن گالری یا قسمت My Files، فایل مربوطه را انتخاب کرده و از طریق واتس‌اپ به اشتراک بگذارید. برای باز کردن فایل‌های دریافتی نیز سامسونگ پیشنهاد می‌کند که کاربران ابتدا فایل مربوطه را به اولین حساب کاربری واتس‌اپ خود ارسال کرده و از آن طریق فایل مربوطه را باز کنند. این راهکار در قالب نکته در دسترس کاربران قرار داده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر همدان استان همدان - شده تا بتوانند از اطلاعات آن برای رفع مشکل خود استفاده کنند.

باید دید سامسونگ چه زمانی آپدیت نرم افزاری مرتبط با رفع این مشکل برای واتس‌اپ را منتشر خواهد کرد و آیا تا آن زمان کاربران می‌توانند از طریق راهکار پیشنهادی مشکلات مربوطه را برطرف کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone