🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44451.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

یکی از مدیران مایکروسافت: آیپد پرو پاسخ اپل به خانواده سرفس بود

رایان گوین از مدیران مایکروسافت این هفته مدعی شد که اپل آیپد پرو را در پاسخ به محصولات سری سرفس این شرکت عرضه کرده است. گوین که به عنوان مدیر کل واحد دستگاه های تجاری سرفس ...

رایان گوین از مدیران مایکروسافت این هفته مدعی شد که اپل آیپد پرو را در پاسخ به محصولات سری سرفس این شرکت عرضه کرده است.

گوین که به عنوان مدیر کل واحد دستگاه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های تجاری سرفس در مایکروسافت فعالیت می کند در این باره گفته:

وقتی اولین بار سرفس رونمایی شد، هرکسی در مورد ایده کلی این دستگاه مردد بود، اما در نهایت همه آنها دنباله رو آن شدند و آیپد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پرو را می توان یک مثال روشن در این رابطه دانست.

همانطور که احتمالا می دانید مایکروسافت جدیدترین نسخه از سرفس پرو را که دو روز قبل رسما وارد بازار شد به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عنوان «بهترین لپ تاپ در کلاس خود» معرفی کرد که «قابلیت های استودیو و تبلت را یکجا در خود دارد».

سرفس جدید به جدیدترین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پردازنده های اینتل از سری کیبی لیک مجهز شده و عمر باتری آن با هر بار شارژ تا 13.5 ساعت اعلام گردیده. این تبلت-نوت بوک هیبریدی می تواند تا یک ترابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - SSD و تا 16 گیگابایت رم داشته باشد.

اگر خاطرتان باشد، در جریان نشست سرمایه گذاران سال 2012 اپل، وقتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تیم کوک سوال شد که چرا مک بوک ایر و آیپد را با هم ترکیب نمی کند، او - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اظهار داشت که این کار ضعف هایی را در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محصول نهایی ایجاد می کند.

«می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شود توستر و یخچال را با هم ترکیب کرد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اما محصول نهایی ابدا برای کاربر خوشایند نخواهد بود»

کوک در این باره گفت: می شود توستر و یخچال را با هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ترکیب کرد اما محصول نهایی ابدا برای کاربر خوشایند نخواهد بود. این گفته مدیرعامل اپل چهارسال بعد به دست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مایه ای برای طعنه ساتیا نادلا به اپل بدل شد.

نادلا در این باره گفت: سه سال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیش، محصولات دو در یک زیر سوال قرار داشتند و این پرسش مطرح می شد که آیا اساسا کسی به این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گجت ها نیازی پیدا می کند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خیر؟ و حالا حتی رقیب ما نیز به این نتیجه رسیده که تشبیه محصولات هیبریدی به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ترکیب توستر و یخچال کار درستی نیست.

البته آیپد و مک همچنان تفاوت هایی بنیادی با هم دارند، اما آیپد پرو را می توان نزدیک ترین تلاش شرکت کالیفرنیایی برای ساخت محصولات هیبریدی دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone