🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15567.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «شفافیت ردیابی اپ‌» از ۶ اردیبهشت برای همه برنامه‌های iOS اجباری می‌شود

از تاریخ ۶ اردیبهشت همه‌ اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور ثبت می‌شوند باید قابلیت App Tracking Transparency (ATT) یا «شفافیت ردیابی اپ» را فعال کنند تا کاربران تصمیم بگیرند که فعالیت‌هایشان به منظور نمایش تبلیغات ...

از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - تاریخ ۶ اردیبهشت همه‌ اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور ثبت می‌شوند باید قابلیت App Tracking Transparency (ATT) یا «شفافیت ردیابی اپ» را فعال کنند تا کاربران تصمیم بگیرند که فعالیت‌هایشان به منظور نمایش تبلیغات ردیابی شود یا خیر.

«شفافیت ردیابی اپ» قابلیتی جنجالی در iOS 14.5 است که امکان لغو سیستم‌های ردیابی را برای کاربران دستگاه‌های اپلی فراهم می‌کند. بر اساس این قابلیت، کاربران دیگر نمی‌توانند از IDFA یا «آیدی تبلیغات» استفاده کنند، مگر این که خود کاربر این مجوز را به اپلیکیشن بدهد.

اپل پس از مراسم Spring Loaded راهنمای توسعه‌دهندگان خود را با ضرب‌الاجلی به تاریخ ۶ اردیبهشت به‌روز کرد. این شرکت پیش‌تر هم اپلیکیشن‌ها را ملزم به ثبت برچسب حریم خصوصی کرده بود تا مشخص باشد که هر برنامه چه ردیابی‌هایی را انجام - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - می‌دهد.

اپل می‌گوید هر اپلیکیشنی که بخواهد سیستم ATT را دور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - بزند، از اپ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - استور کنار گذاشته می‌شود. این شرکت توسعه‌دهندگان را تشویق کرده تا در پاپ‌آپی که برای کسب مجوز نمایش می‌یابد به کاربران توضیح دهند که چرا باید آن‌ها را ردیابی کنند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس

شرکت‌هایی مثل فیسبوک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - از این قابلیت انتقاد کرده بودند و می‌گفتند که ATT می‌تواند بر کسب و کارهای کوچک و جریان درآمدهای آنان تاثیر بگذارد. فیسبوک آن‌قدر از این قابلیت ناراضی بود که صفحه کاملی از یک روزنامه را به نکوهش ATT اختصاص - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - داد و یک کارزار رسانه‌ای تمام عیار برپا کرد تا در مقابل تصمیم اپل بایستد.

با این حال، فیسبوک اوایل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - اسفند تلویحا پذیرفت که نبرد بر سر قابلیت «شفافیت ردیابی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - اپ» را به اپل باخته و تلاش‌های آن‌ها برای حذف این ویژگی از iOS بی‌ثمر بوده. حالا باید ببینیم که از هفته آینده با آغاز به کار رسمی این ویژگی چه اتفاقی در دنیای تبلیغات رخ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - خواهد داد و شرکت‌های بزرگی مثل فیسبوک که اتکای زیادی به درآمد حاصل از تبلیغات دارند چه شرایطی پیدا می‌کنند و چه تغییراتی را در سیاست‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر داراب استان فارس - خود اعمال خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محراب نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
آهای تعمیرچی داراب، این خدمتتون برایه مایکروفر من توییت عالی نبود. این مایکروفر بایترون BMW-25BGCR هنوز هم ایراد داره و نمیتونه مواد رو درست بپخته. خیلی دردسر داشتم که شرکت شما رو برای تعمیر انتخاب کردم ولی این دوباره پول من رو از دست داد. لطفاً به این موضوع توجه کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone