🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33402.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اهالی مسکو جای خود در صف خرید آیفون های جدید را می فروشند

به تازگی  عرضه‌ی گوشی ‌های جدید کمپانی اپل یعنی آیفون XS و XS Max در شهر مسکو آغاز شد. این مسئله موجب شد که چند صد نفر کاربر روس برای خرید این گوشی جلوی فروشگاه تلفن‌های ...

به تازگی  عرضه‌ی گوشی ‌های جدید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - کمپانی اپل یعنی آیفون XS و XS Max در شهر مسکو آغاز شد. این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - مسئله موجب شد که چند صد نفر کاربر روس برای خرید این گوشی جلوی فروشگاه تلفن‌های هوشمند واقع در همین شهر صف بکشند. جالب اینجاست که پس از باز شدن در‌های این فروشگاه هیچکدام از نفرات ابتدایی صف خرید آیفون های جدید در مسکو داخل فروشگاه نرفتند و گوشی جدیدی نخریدند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر  داراب استان فارس

این افراد از چند روز قبل جلوی فروشگاه حاضر شده بودند و به مدت چند روز باران و سرما شدید مسکو را تحمل کردند تا جای خود را در صف خرید آیفون های جدید حفظ کنند. پس از باز شدن در‌های فروشگاه، مشخص شد این افراد در واقع «جا نگهداران» حرفه‌ای بودند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - که می‌خواستند با دریافت هزینه محل خود در صف را در اختیار خریداران بگذارند.

برای مثال اولین نقاط موجود در صف، به نرخی معادل ۷ هزار دلار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - آمریکا فروخته می شد و خریداران عجول مجبور بودند چنین مبلغی را برای ایستادن جلوی در فروشگاه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - پرداخت کنند. البته این رقم گرانترین نرخ موجود بود و قیمت ها با توجه به جای گرفته شده در صف با هم تفاوت داشته است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر  داراب استان فارس

با این وجود به نظر می‌رسد که کمتر کسی جایی در اوایل صف را خریداری کرده باشد چرا که هیچ کدام از افراد جلوی صف داخل فروشگاه نرفتند. با شروع فروش آیفون‌های جدید در مسکو، رییس فروشگاه با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - خواندن شماره‌های پخش شده میان افراد حاضر در صف، سعی کرد که مساوات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - را رعایت کند اما به نظر می رسید که کسی از جا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - نگهداران خریدی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - نکرده است.

بدین ترتیب اولین نفری که وارد فروشگاه شد، شماره ۲۴۷ این صف بود. Anatoly Doroshchenko عکاس روس پس از آنکه، پیشنهاد جا نگهداران برای خرید مکانی جلوتر در صف را رد کرد، بالاخره موفق شد به عنوان اولین نفر در موسکو، آیفون‌ های جدید را خریداری کند و نام خود در اسناد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر داراب استان فارس - کمپانی کوپرتینویی وارد سازد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر  داراب استان فارس

گزار شده که آیفون XS در روسیه به قمیتی معادل ۱۳۰۰ دلار فروخته می‌شود و کاربران روس باید برای خرید مدل گرانتر یعنی آیفون XS Max نرخی معادل ۱۵۰۰ دلار آمریکا بپردازند.

 

تماشا کنید: سقوط از طبقه دوم تنها راه شکستن آیفون های جدید است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone