🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33404.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رندر و مشخصاتی از هواوی انجوی 9 پلاس منتشر شد

اخیراً «ایوان بلس» افشاگر معروف با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر رندر‌ی از موبایل هواوی انجوی 9 پلاس منتشر کرد و جزئیاتی از مشخصات این گوشی را نیز فاش نمود. . بر اساس گفته‌های ...

اخیراً «ایوان بلس» افشاگر معروف با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر رندر‌ی از موبایل هواوی انجوی 9 پلاس منتشر کرد و جزئیاتی از مشخصات این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - گوشی را نیز فاش نمود.

.تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران

بر اساس گفته‌های این افشاگر، انجوی 9 پلاس از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده خواهد کرد که در قسمت بالای آن یک بریدگی برای قرارگیری سنسور‌های مختلف تعبیه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - شده است.

علاوه بر این گفته شده در موبایل مذکور یک چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۷۱۰ به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد. هواوی انجوی پلاس از ۴ دوربین برخوردار خواهد بود؛ بدین صورت که در بدنه‌ی پشتی آن، آرایه‌ی دوربین دوگانه ای خواهید یافت که از یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر دو مگاپیکسلی دیگری تشکیل می‌شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران

جالب اینجاست که دوربین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - سلفی بکار رفته در این موبایل از دوربین اصلی آن قویتر است و آرایه‌ی دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۶  و ۲ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی ایفا می‌کند. باید در نظر داشت که یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد و انجوی ۹ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - پلاس به صورت پیش فرض از اندروید ۸.۱ به همراه رابط کاربری هواوی یعنی EMUI 8.2 پشتیبانی می‌کند

رندر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - افشا شده توسط ایوان بلس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - از وجود اسکنر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی و قابلیت‌های هوش مصنوعی محور برای دوربین این موبایل خبر می‌دهد. علاوه بر این طرح و رنگ انتخاب شده برای این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - گوشی نشان می‌دهد که هواوی قصد دارد برای این موبایل نیز از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - شیوه‌ی رنگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - آمیزی Twilight یا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - سیستمی شبیه به آن استفاده کند تا هواوی انجوی 9 پلاس نیز در نور به چند رنگ مختلف دیده شود.

البته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کلاردشت استان مازندران - باید گفت هنوز هواوی صحت مشخصات و رندر منتشر شده را تایید نکرده و هیچ مدرکی دال بر وجود چنین موبایلی در خط تولید این کمپانی چینی بدست رسانه‌ها نرسیده است.

 

تماشا کنید: تیزر جدید هواوی میت 20 و میت 20 پرو با محوریت چیپست کایرین 980

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone