🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33411.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Prince of Persia : Escape؛ بازگشت شاهزاده ایرانی

داستان اساسین کرید و پرنس آو پرشیا که در ایران با نام «شاهزاده ایرانی» شناخته می‌شود را دیگر همه شنیده‌ایم اما برای کسانی که نمی‌دانند، نقل قولی از مقاله «ناگفته های دنیای بازی» را می‌نویسم ...

داستان اساسین کرید و پرنس آو پرشیا که در ایران با نام «شاهزاده ایرانی» شناخته می‌شود را دیگر همه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شنیده‌ایم اما برای کسانی که نمی‌دانند، نقل قولی از مقاله «ناگفته های دنیای بازی» را می‌نویسم تا با ماجرا آشنا شوند: به اعتقاد خیلی‌ها اساسین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرید بزرگترین محرکی بود که توانست یوبیسافت را از ادامه پرنس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آو پرشیا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باز دارد.

پس از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اتمام پروژه شاهزاده ایرانی شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time) کارگردان بازی تصمیم می‌گیرد ادامه این عنوان به اسم شاهزاده ایرانی: قاتل (Prince of Persia: Assassin) را بسازد. یوبیسافت با ایده‌های سازنده کنار نمی‌آید و به همین خاطر کارگردان به این فکر می‌افتد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا ایده‌هایش را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در عنوان جدیدی پیاده کند.

اینگونه بود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که اساسین کرید به وجود می‌آید و با موفقیت‌هایش شاهزاده ایرانی را از دور رقابت خارج - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌کند. نزدیک به 8 سال از آخرین حضور پرنس ایرانی روی پلتفرم‌های خانگی می‌گذرد و در حالی که هنوز آینده این مجموعه معلوم نیست، حالا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استودیوی کچ اپ (Ketchapp) آمده تا با اثر جدیدش مرهمی چند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کوچک بر دل طرفداران شاهزاده باشد.

فرانسوی‌ها هفته پیش قسمت اول پرنس آو پرشیا را در قالب عنوانی بازسازی شده و البته - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متفاوت با نام Prince of Persia : Escape برای اندروید و iOS منتشر کردند. بازی از لحاظ محیط‌ها، گرافیک و طراحی مراحل تا حد زیادی به منبع اصلی خودش وفادار بوده اما در عین حال و در تصمیمی درست، کچ اپ با تغییراتی سعی کرده عنوانی مدرن‌ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و امروزی‌تر بسازد.

در عنوان اصلی نقش کاراکتری را داشتید که باید از زندان می‌گریخت؛ کنترل او کاملا دست خودتان بود، باید مراقب تله‌ها - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌بودید و در این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بین از دست - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سربازها - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فرار می‌کردید. پرنس آو پرشیا قدیمی بیشتر یک پلتفرمر کلاسیک بود و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در بازی شاهزاده ایرانی اندروید با اثری رانر طرف هستیم. اینجا شخصیت اصلی خودش می‌دود و تنها وقتی به تله‌ها رسیدید باید بپرید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
عکس وسط را ببینید، فعلا خبری از بخش فروشگاه نیست. همچنین اگر بازی سربازان عنوان اصلی را داشت و کمی اکشن هم چاشنی کار می‌کرد، نتیجه نهایی مطمئنا دلچسب‌تر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌شد.

هر مرحله این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روند تکرار می‌شود و با پیشروی هم تله‌های سخت‌تری انتظارتان را خواهد کشید. ایده کچ اپ برای مدرن‌سازی Escape و تغییراتی روی مکانیزم‌های آن کار کاملا هوشمندانه‌ای بود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و سازنده تا حدی موفق شده از دل آن ویژگی‌های تاریخ مصرف گذشته عنوانی سرگرم کننده بیرون بیاورد.

اما نکته اینحاست که از تمام پتانسیل‌ها به خوبی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده نشده و همین مسئله Escape را با تمام ذات نوستالژی خود به اثری متوسط تبدیل کرده است. انیمیشن‌ها آن‌قدر روان نیستند، مراحل تا خودشان را پیدا کنند کمی طول - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌شود، چینش بعضی تله‌ها کاملا شبیه به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یکدیگر بوده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و حتی تعدادی‌شان نقشی در به چالش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کشیدن کاربر ندارند.

Escape می‌توانست اثر بهتری باشد ولی این مسئله بدین معنی نیست که با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عنوانی ضعیف طرف هستیم. بازی به خصوص برای کسانی که با سری پرنس آو پریشا و نقطه آغاز این مجموعه خاطره دارند، اثر جذابی خواهد بود و می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشته باشد. بنابراین اگر جزو این دسته - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هستید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حتما - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیم نگاهی به Escape بیاندازید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

Prince of Persia : Escape

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 125.1 / 38 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone