🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33410.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سقوط از طبقه دوم تنها راه شکستن آیفون های جدید است [تماشا کنید]

چند وقت پیش شرکت اپل مدعی شد که پنل شیشه‌ای بکار رفته در آیفون های جدید بادوامترین نوع آنها به شمار می‌روند که تا به حال در یک تلفن هوشمند استفاده شده‌اند. حال یک کانال یوتیوب ...

چند وقت پیش شرکت اپل مدعی شد که پنل شیشه‌ای بکار رفته در آیفون های جدید بادوامترین نوع آنها به شمار می‌روند که تا به حال در یک تلفن هوشمند استفاده شده‌اند. حال یک کانال یوتیوب با نام Tom’s Guide سعی کرده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ادعای کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درباره‌ی آیفون XS و XS Max را به بوته‌ی آزمایش بگذارد.

پیشتر با اولین تست سقوط آیفون XS مشخص شده بود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که افتادن این گجت از ارتفاع ۳ متری روی سطحی نیمه سخت، مشکل یا آسیبی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به موبایل یاد شده وارد نمی‌کند. حال این مسئله روی سطحی بتنی تست شده تا نتیجه‌ی آن ثبت گردد.

بررسی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کننده‌ی یاد شده سعی کرده که هر کدام از آیفون‌ها را به سه شکل متفاوت از فواصل مختلف آزمایش کند. بدین صورت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که یکبار آنها را از لبه پایینی، یکبار از سمت صفحه نمایش و بار آخر با بدنه‌ی پشتی بر زمین بیاندازد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در ابتدا مشخص شد که سقوط اتفاقی از فواصل معمولی بین ۱ تا ۲ متر نمی تواند آسیبی به آیفون‌های جدید وارد کند. بدین ترتیب کاربران - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در صورت افتادن آیفون XS و XS Max از دستشان لازم نیست نگران شوند. علاوه بر این آیفون XS Max سقوط از ارتفاع ۳ متر را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته، در حالی که آیفون XS هم از این آزمایش سربلند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بیرون آمده و تنها خراشی در گوشه‌ بالایی‌اش به وجود آمده است.

پس از تمامی این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آزمایشات، بررسی کننده‌ی کانال Tom’s Guide تصمیم گرفته که هر طور شده آیفون‌ جدیدش را نابود کند. به همین منظور دو طبقه از سطح زمین بالاتر رفته تا این گوشی‌ را از اطراف ۶ متری به پایین پرتاب کند. این برخورد موجب شده که موبایل هوشمند یاد شده به طور - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کامل غیر قابل استفاده بشود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

تست سقوط به نمایش گذاشته شده مشخص می‌کند که اپل در آیفون‌ های جدیدش شیشه‌های گوریلا گلس 6 را بکار برده که به میزان دو برابر از شیشه‌های گوریلا گلس 5 قوی‌تر است. گزارش شده که این مسئله موجب شده شرکت سامسونگ نیز در پرچمداران بعدیش‌ یعنی گلکسی اس 10 سراغ شیشه‌های مشابه برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone