🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33408.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

عاقبت زباله های الکترونیکی حاصل از گوشی های هوشمند چه می شود؟

تعویض گوشی های موبایل بخشی از زندگی روزانه ما است و به آن عادت کرده ایم. به طور معمول بیشتر افراد گوشی های خود را در دوره های یک تا 3 ساله تعویض می کنند ...

تعویض گوشی های موبایل بخشی از زندگی روزانه ما است و به آن عادت کرده ایم. به طور معمول بیشتر افراد گوشی های خود را در دوره های یک تا 3 ساله تعویض می کنند اما این موضوع عمدتاً موجب تولید زباله الکترونیکی می شود. قصد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - داریم به این موضوع بپردازیم که صنعت تولید گوشی های هوشمند از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - چه منابعی استفاده می کنند و چگونه مواد به کار رفته در آنها چه بر سرشان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - می آید.

تنها در سال 2017 تعداد 1.45 میلیارد گوشی هوشمند در سطح جهان تولید شده. بر اساس آنچه سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده اعلام کرده تنها در سال 2010 به تعداد 125 میلیون گوشی در این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - کشور دور انداخته شده است.

چه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - عناصری در گوشی های هوشمند به کار می رود؟

گوشی های هوشمند دستگاه های پیچیده ای هستند و اغراق نیست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - اگر بگوییم که تقریباً تمامی عناصری که در جدول تناوبی می بینید در این دستگاه ها به کار می روند. از جمله گروه عناصری که در گوشی ها به کار می روند می توان به این موارد اشاره کرد:

مواد معدنی کمیاب در کره زمین

این مواد شامل لانتانیدها هستند؛ 15 عنصر با اعداد اتمی 57 تا 71 از جمله ایتریُم و اسکاندیُم. با این حال این عناصر به میزان بسیار کمی در گوشی های هوشمند استفاده می شوند. از نمایشگرهای لمسی گرفته تا اسپیکرها تقریباً تمامی قطعات به کار رفته در گوشی های هوشمند موادی کمیاب را در خود جای داده اند.

البته باید اشاره کرد که این مواد معدنی در واقع به آن میزانی که در ابتدا دانشمندان تصور می کردند کمیاب نیستند. معادنی که میزان کافی از این مواد را در خود جای داده اند در سرتاسر دنیا پخش شده اند. در حال حاضر چین بزرگترین تأمین کننده مواد معدنی در کره زمین است و میزان بالایی از این مواد را در خود جای داده است.

در سال 2017 خروجی چین 105 هزار تُن بوده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - است. پس از آن استرالیا با 20 هزار و روسیه با تنها 3 هزار قرار گرفتند. به این ترتیب می توان گفت این چین است که بازار مواد کمیاب مورد بحث را تحت سلطه خود دارد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان  استان خراسان
ایتریم که ظاهر زیبایی دارد در LED های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - تولید کننده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - نور سفید به کار می رود.

استخراج مواد با ارزش عمدتاً نیاز به استفاده از اسیدهای سمی و کار در شرایط پر خطر معادن دارد. یکی از مشکلاتی که در مورد عناصر کمیاب وجود دارد این است که بیشتر آنها جایگزین های مناسبی ندارند. به همین دلیل برای شرکت هایی که آنها را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - در اختیار دارند مواد کمیاب می توانند از لحاظ سیاسی و اقتصادی ارزشمند محسوب شوند.

فلزات گران بها یا کم ارزش تر

فلزات مشهوری از جمله طلا، نقره، آلومینیوم، مس، نیکل و ... نقشی اساسی در تولید گوشی هوشمندی که در دستان است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - بازی کرده اند. این فلزات محدودیت های عناصر کمیاب را ندارند و در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - بخش های متعددی از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - جهان یافت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - می شوند.

به همین دلیل شرکت های تولید کننده انتخاب های متعددی از بین تأمین کنندگان دارند. این عناصر در مقایسه با دسته قبلی به میزان بالایی در تولید گوشی های هوشمند استفاده می شوند. منابعی که برای استحصال آنها مصرف می شوند نیز عظیم هستند. به عنوان نمونه برای به دست آمدن یک گرم طلا باید یک تُن سنگ معدن استخراج شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان  استان خراسان

کبالت اما شرایط ویژه خود را دارد. این ماده در باتری ها استفاده می شود و تقریباً نیمی از منابع کبالت دنیا در جمهوری دموکراتیک کنگو قرار دارد. بارها گزارش شده که کودکان برای استخراج این ماده از معادن این کشور به کار گرفته می شوند. این موضوع نگرانی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - های سازمان های حمایت از حقوق بشر را نیز بر انگیخته است.

پلاستیک ها

پلاستیک ها ارزان قیمت هستند و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - در عین حال تولید آنها ساده است. به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - همین دلیل بسیاری از شرکت های سازنده از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - پلاستیک در محصولات ارزان قیمت خود استفاده می کنند. اما در مورد بیشتر آنها مسئله بازیافت به یکی از مشکلاتشان بدل شده است.

چه چیزی هایی از گوشی های هوشمند استخراج می شود؟

پیش از اینکه قرار باشد گوشی های هوشمند بازیافت شوند باید مشکل دیگری را حل کرد: جمع آوری آنها. بسیاری از کشورهای دنیا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - فاقد زیرساخت های لازم برای جمع آوری زباله های الکترونیکی هستند.

در ایالات متحده بیش از 65 درصد از زباله های الکترونیکیِ جمع آوری شده برای بازیافت به کشورهای در حال توسعه صادر می شوند. این فرایند موجب آلودگی هایی از جمله آزاد شدن کربن در محیط اتمسفر می شود.

وقتی دستگاه ها به مرکز بازیافت رسیدند ابتدا باید قطعاتشان از هم جدا شوند. بسته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - به میزان پیشرفت شرکت ها این موضوع می تواند توسط دست انسان ها یا با ربات ها انجام شود.

تولید گوشی های هوشمند به هیچ وجه ساده نیست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - اما جداسازی مواد با ارزش از آنها در فرایند بازیافت یک پله بالاتر و یک دستاورد مهندسی مهم به حساب است. دلیل این موضوع در استفاده از عناصر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - متعددی نهفته است که در اجزای بسیار کوچکی در کنار هم گرد آمده اند.

بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تنها موادی را بازیافت کنند که به سادگی با ذوب کردن قطعات حاصل شوند. برخی از فرایندهای دیگر بازیافت ممکن است نیاز به صرف انرژی بالا یا استفاده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - از مواد شیمیایی سمی داشته باشند. در انتها باز هم بسیاری از آنها سر از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - زباله در می آورند چرا که بازیافت ساده شان ممکن یا به صرفه نیست.

جایگاه شرکت ها در زمینه مسئولیت های زیست محیطی کجاست؟

سازمان صلح سبز به صورت دوره ای با انتشار نمودارهای گرافیکی سبزترین شرکت های مطرح دنیای فناوری را مشخص می کند. این شرکت ها در 3 حوزه انرژی، منابع و مواد شیمیایی مورد بررسی قرار می گیرند و امتیازی بین A تا F به آنها داده می شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان  استان خراسان

همان طور که در نمودار مرتبط با سال 2017 نشان داده شده بیشتر شرکت ها در بخش قرمز و نارنجی رنگ قرار گرفته اند. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - می توانید دلایل کسب امتیاز هر شرکت را با جزئیات در وبسایت صلح سبز مطالعه کنید. ویدیویی که در بالا مشاهده کردید نشان می دهد چرا اپل در میانه های رنگ زرد و سبز قرار دارد و امتیاز به نسبت خوبی را دریافت کرده است.

اما شرکت Fairphone موفق شده بالاتر از همه قرار گیرد. نگاهی به موارد مرتبط با گوشی Fairphone 2 داشته - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - باشید:

  • طراحی شده برای تعمیر آسان
  • بهبود زنجیره تأمین منطبق با ارزش های محیط زیستی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - و جامعه
  • تأمین مواد معدنی از معدن هایی با تجارت عادلانه و فارغ از هرگونه درگیری
  • پشتیبانی از برنامه های بازیافت
  • اولین گوشی هوشمند با گواهینامه بلو انجل (گواهینامه ای آلمانی برای محصولات یا خدماتی دوست دار محیط زیست)

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان  استان خراسان

اما این گوشی با چیپست اسنپدراگون 801 همراه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - شده؛ چیپستی که مربوط به سال 2014 است. علاوه بر این 2 گیگابایت رم آن به همراه اندروید 6.0 کمی قدیمی به نظر می رسند. قیمت آن هم 620 دلار است که برای چنین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - مشخصاتی بسیار بالا است. در کنار تمام این ها - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - از شبکه های مخابراتی 4G - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - هم پشتیبانی نمی کند.

در مقایسه وان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - پلاس 6 را می توان با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - قیمت 609 دلار خرید. حتی گلکسی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - اس 9 قیمتی در حدود 650 دلار دارد. آیا برای بیشتر کاربران مهم است گوشی سازگار تر با محیط زیست را با قیمت بالاتری بخرند؟ قطعاً خیر.

دولت ها چه می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - کنند؟

برای دولت ایالات متحده یا اتحادیه اروپا تقریباً غیر ممکن است که استانداردهای شرایط - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - کاری خود را بر کشورهای آسیایی یا آفریقایی دیکته کنند اما می توانند میزان تهدیدات دستگاه های الکترونیکی برای محیط زیست را اندازه گیری نمایند.

در ایالات متحده درباره این گونه موارد در هر ایالت به طور جداگانه تصمیم گیری می شود. 25 ایالت برنامه های ویژه خود برای بازیافت زباله الکترونیکی را دارند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان  استان خراسان
ایالت های زرد رنگ برنامه های مشخصی برای بازیافت تجهیزات الکترونیکی مستعمل دارند.

اتحادیه اروپا «پروژه مواد خام بحرانی» را کلید زده که بر اساس آن بیشتر موادی که به آنها اشاره کردیم را از حیث اهمیت اقتصادی و نیاز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - به تأمین از خارج در رده بحرانی دسته بندی می کند.

هدف این پروژه بازیافت هر چه بیشتر این مواد از زباله های الکترونیکی است. 2 سال بود که پروژه در 4 کشور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - اروپایی در حال اجرا بود و با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خراسان استان خراسان - پایان آن در ماه ژوئن سال جاری انتظار می رود تغییرات سیاست های مرتبط با این موضوع در سال 2019 اعلام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone