🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33409.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چگونه امنیت پوشه‌های مهم ویندوز را تامین کنیم؟

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چقدر اطلاعات حساس و مهم روی کامپیوتر و لپ تاپتان ذخیره شده؟ اغلب ما در بیشتر مواقع اصلا حواسمان نیست که داریم هارد کامپیوترها را تبدیل می‌کنیم به یک ...

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چقدر اطلاعات حساس و مهم روی کامپیوتر و لپ تاپتان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - ذخیره شده؟ اغلب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - ما در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - بیشتر مواقع اصلا حواسمان نیست که داریم هارد کامپیوترها را تبدیل می‌کنیم به یک صندوقچه اسرار نه چندان قابل اطمینان.

فقط کافیست این صندوقچه اسرار به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - دست شخص نادرستی بیفتد تا در عرض ثانیه‌ای اطلاعات تمام حساب‌ها، مدارک مالی و حتی عکس‌های شخصی و خانوادگیتان به خاکستر تبدیل شوند و مورد سواستفاده قرار بگیرید.

اما خبر خوب این است که می‌شود خیلی راحت جلوی این موضوع را گرفت. در این متن از سه روش کاربردی و قابل اطمینان برایتان می‌گویم که با آن‌ها می‌توانید از فولدرهای مهمی که در اعماق حافظه ویندوز مخفیشان کرده‌اید بیشتر مراقبت کنید.

روش اول: گذاشتن رمز عبور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - روی فولدرهای حساس


متاسفانه ویندوز ۱۰ به طور پیش فرض به شما اجازه نمی‌دهد که روی فولدرهای حساس خود رمز عبور بگذارید. اما جالب است بدانید که با نوشتن یک کد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - متنی ساده می‌توانید به این ویژگی دست پیدا کنید و روی فولدرهای خود رمز عبور بگذارید.

برای شروع به سراغ فولدری بروید که می‌خواهید قفلش کنید. وارد فولدر مورد نظر که شدید یک فضای خالی برای راست کلیک کردن پیدا کنید و از طریق گزینه New به سراغ Text Document بروید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

روی فایل تکست ایجاد شده یک نام مناسب بگذارید و وارد آن شوید. حالا تمام داده‌هایی که در پایین مشاهده می‌کنید را بردارید و در فایل تکستی که ایجاد کردید کپی کنید.

cls
@ECHO OFF
title Folder Locker
if EXIST "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" goto UNLOCK
if NOT EXIST Locker goto MDLOCKER
:CONFIRM
echo Are you sure u want to Lock the folder(Y/N)
set/p "cho=>"
if %cho%==Y goto LOCK
if %cho%==y goto LOCK
if %cho%==n - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - goto END
if %cho%==N goto END
echo Invalid choice.
goto CONFIRM
:LOCK
ren Locker "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}"
attrib +h +s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}"
echo Folder locked
goto End
:UNLOCK
echo Enter password to Unlock folder
set/p "pass=>"
if NOT %pass%==your_password goto FAIL
attrib -h -s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}"
ren "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" Locker
echo Folder Unlocked successfully
goto End
:FAIL
echo Invalid password
goto end
:MDLOCKER
md Locker
echo Locker created successfully
goto End
:End

سپس به جای عبارت your_password که در لاین  if NOT “%pass%==your_password” goto FAIL می‌توانید پیدایش کنید، رمز عبورتان را قرار دهید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

با پیمودن این مسیر دیگر کارتان با آن فایل متنی تمام است. فقط آن‌ها را با فرمت bat. ذخیره کنید تا همه چیز برای رمز گذاری فولدر فراهم شود.

عملیات تعیین فرمت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - که به پایان رسید، روی فایل BAT ایجاد شده دابل کلیک کنید تا فولدر ایمن‌تری که دنبالش بودید ایجاد شود. این فولدر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - دقیقا هم نام فایل BAT خواهد بود و می‌توانید هر فایلی که دوست دارید امنیتش حفظ شود را در آن ذخیره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - کنید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

پس به همین منظور به سراغ فایل‌های مهم خود بروید و همه آن‌ها را به فولدر ایمنی که ایجاد کردید انتقال دهید. پروسه انتقال که پایان یافت به سراغ فایل BAT بروید و دو بار رویش کلیک کنید.

با این کار یک پنجره کامند پرامپت در مقابلتان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - باز می‌شود و از شما می‌پرسد که می‌خواهید این پوشه را قفل کنید یا نه. پس اگر قصد چنین کاری را دارید، با تایپ حرف Y و فشردن کلید اینتر به پنجره کامند پرامپت دستور دهید که فولدر مورد نظر را قفل کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

به محض انجام این کار، در عرض یک چشم برهم زدن فولدری که تا چند لحظه پیش روی پنجره حاضر و آماده بود ناپدید می‌شود. تنها راه دسترسی دوباره به آن نیز این است که روی فایل BAT دابل کلیک کنید و رمز عبور تعیین شده را ارائه دهید.

در غیر این صورت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - فایل‌های ذخیره شده در آن فولدر تا ابد مخفی خواهند ماند. با این حال اگر رمز عبور خود را درست وارد کنید، فولدر مورد نظر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - با تمام محتویاتش سریعا روی صفحه ظاهر خواهد شد و می‌توانید به آن دسترسی کامل داشته باشید.

روش دوم:‌ زیپ کردن پوشه‌ها


روشی که در بالا به توضیح آن پرداختم روش ساده و خوبیست. اما می‌شود با نرم‌افزاری چون 7Zip هم روی فولدرهای مهم رمز گذاشت و هم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - از میزان حجم آن‌ها کمی کم کرد. برای انجام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - چنین کاری بدیهیست که باید نرم‌افزار 7Zip روی سیستمتان نصب باشد. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - پس اگر نیست از طریق این لینک نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید.

زمانی که پروسه دانلود و نصب 7Zip به پایان رسید، وارد نرم‌افزار شوید و یک راست به سراغ گزینه 7-Zip File Manager بروید. سپس از طریق این گزینه، فایل یا فولدری که می‌خواهید از آن محافظت کنید را پیدا و رویش کلیک کنید. در ادامه به سراغ گزینه Add بروید و در بخش Encryption رمز عبور مناسبی برای فولدر خود تعیین کنید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

کارتان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - که تمام شد روی OK کلیک کنید تا پروسه زیپ کردن فولدر شروع شود. حالا اگر به آدرس فولدر اصلی بروید، یک نسخه زیپ شده از آن را در کنارش خواهید دید. البته این نسخه زیپ شده، یک فایل زیپ معمولی نیست و هر بار که بخواهید اکسترکتش کنید باید رمز عبور تعیین شده را در اختیار 7Zip بگذارید.

روش سوم: مخفی کردن فایل و فولدرها


در کنار دو روش قبلی، بد نیست به یک روش ساده‌ دیگر هم اشاره کنم که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - همه ما کم و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - بیش با آن آشنا هستیم. بله می‌خواهم در مورد مخفی کردن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - فایل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - و فولدر برایتان بگویم. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - خوشبختانه روش ساده‌ایست و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - مطمئنم اکثر کسانی هم که این متن را می‌خوانند آن را بلدند.

برای مخفی کردن یک فایل یا فولدر فقط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - کافیست رویش راست کلیک کنید و به سراغ گزینه Properties بروید. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - محض باز شدن پنجره Properties به سراغ بخش Attributes بروید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - و از آنجا گزینه Hidden را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - فعال کنید. حال اگر به ترتیب روی کلید‌های Apply و OK کلیک کنید، آیکون فولدر یا فایل مورد نظر از روی صفحه حذف و به حالت مخفی برده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

حال برای اینکه فولدر یا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - آن فایل مخفی شده را برگردانید، باید به سراغ تب View بروید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - و سپس مسیر Options > Change folder and search options را طی کنید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان

با این کار پنجره File Options برایتان باز خواهد شد. روی تب View این پنجره کلیک کنید و در میان گزینه‌های زیر به دنبال گزینه Hidden files and folders بگردید. حالا اگر تنظیمات این گزینه را روی Show hidden files, folders, and drives بگذارید و روی کلید OK کلیک کنید، تمام فایل‌ها و فولدرهای مخفی شده برایتان نمایش داده می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone