🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22471.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

به بهانه ۱۵ سالگی یوتیوب، نگاهی به اولین ویدیو منتشر شده روی این پلتفرم [تماشا کنید]

کلیپی که در ادامه مشاهده خواهید کرد تنها ۱۸ ثانیه است اما ۱۵ سال پیش آغازگر یک تحول ویدیویی آنلاین شد. روز گذشته مصادف بود با پانزدهمین سال انتشار اولین ویدیوی یوتیوب که در آن ...

کلیپی که در ادامه مشاهده خواهید کرد تنها ۱۸ ثانیه است اما ۱۵ سال پیش آغازگر یک تحول ویدیویی آنلاین شد. روز گذشته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - مصادف بود با پانزدهمین سال انتشار اولین ویدیوی یوتیوب که در آن جاوید کریم (هم بنیانگذار یوتیوب) در مقابل یکی از فیل های محبوس در باغ وحش سن دیگو ایستاده و توضیحاتی را ارائه می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - دهد.

کریم در این ویدیو می گوید:

خوب، ما در مقابل فیل ها هستیم و نکته جالب در مورد این حیوانات آنکه خرطوم های واقعا بزرگی دارند. خیلی جالب است و این همه چیزی است که میتوان در مورد این حیوانات گفت.

این ویدیوی ساده و البته تاریخی بالغ بر ۹۰ میلیون بار دیده شد. البته این رقم در قیاس با ویدیوهای برتر پست شده در یوتیوب ابدا به چشم نمی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - آید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - و در سال ۲۰۱۷ میلادی موزیک ویدیو دسپاسیتو از لوئیس فونسی بیشتر از ۶.۷ میلیارد بار دیده شد.

جاوید کریم یوتیوب را با همراهی استیون چن و چاد هارلی راه اندازی کرد که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - همگی شان از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - کارمندان سابق PayPal بودند. کریم قبلا گفته بود دلش میخواست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - یکی از گاف های قدیمی خواننده محبوبش را ببیند و تمام فضای آنلاین را زیر و رو کرده بود اما نتوانسته بود آن ویدیو را که مربوط به سال ۲۰۰۴ می شد پیدا کند. همین مسئله الهام بخش او شد تا آنها یوتیوب را راه اندازی کنند و در سال ۲۰۰۶ (یعنی فقط یکسال بعد از ضبط ویدیوی باغ وحش) آنها تصمیم گرفتند که یوتیوب را در ازای دریافت ۱.۶۵ میلیارد دلار به فروش برسانند.

طبق آمار ارائه شده توسط یوتیوب این پلتفرم هم اکنون بالغ بر ۲ میلیارد کاربر ماهانه دارد و هر روز بیش از یک میلیارد نفر ویدیوهای آن را تماشا میکنند.

اما جالب آنکه ویدیو باغ وحش تنها پستی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - است که در کانال یوتیوب کریم مشاهده می شود هرچند پیامی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کوچصفهان استان گیلان - همراه با آن منتشر شده که می گوید اگر مشترکان به ده میلیون نفر برسند ویدیو آپدیت می شود.در حال حاضر کانال کریم ۷۹۳ هزار مشترک دارد که البته این رقم در برابر کانال هایی مانند پیودی پای با ۱۰۴ میلیون مشترک چندان هم قابل توجه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone