🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25045.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S20 با هر ۳ دوربین به صورت همزمان تصویربرداری می‌کند

تنها ۸ روز تا معرفی رسمی از سری جدید گلکسی S20 مانده ولی به نظر می‌رسد شایعات و اخبار پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ تمامی ندارند. در جدیدترین افشاگری مکس واینباخ، او مدعی شده است که ...

تنها ۸ روز تا معرفی رسمی از سری جدید گلکسی S20 مانده ولی به نظر می‌رسد شایعات و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - اخبار پیرامون پرچمدار جدید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - سامسونگ تمامی ندارند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - در جدیدترین افشاگری مکس واینباخ، او مدعی شده است که هر ۳ گوشی سامسونگ می‌توانند به صورت همزمان با ۳ دوربین خود تصویر‌برداری کنند.

بر اساس اطلاعاتی که مکس واینباخ افشا کرده، قابلیت تصویر‌بردرای به صورت همزمان به ۳ دوربین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی‌های گلکسی S20 را در اختیار کاربران قرار دهد. یعنی کاربران می‌توان با دوربین اصلی، دوربین اولترا واید و دوربین تله فوتو عکس یا فیلم بگیرند و پس از مراجعه به گالری، عکس مورد علاقه خود را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - انتخاب کنند.

این قابلیت احتمالا «Quick Take» نام دارد و احتمالا به کمک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ میسر می‌شود. البته از لحاظ نوآوری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - باید بگوییم که این قابلیت چندان جدید و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - نوآورانه نبوده و شرکت‌های دیگری نیز پیش از این، قابلیت فوق را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان

برای مثال ال جی، همتای هموطن سامسونگ ۲ سال پیش در سال ۲۰۱۸ قابلیت مشابه با نام «Triple Shot» را در گوشی V40 تعبیه کرده بود. کمپانی اپل نیز در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - مراسم معارفه آیفون ۱۱ پرو، مانور ویژه‌ای روی قابلیت تصویر‌برداری همزمان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - دوربین ۳ گانه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - پرچمدار خود داده بود. البته لازم به ذکر است که اپ دوربین پیش‌فرض آیفون چنین قابلیتی را ندارد و کاربران موظف - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - هستند برای استفاده از این ویژگی از برنامه‌های شخص ثالث مانند «DoubleTake» استفاده کنند.

با این حال باید تا ۲۲ بهمن منتظر بمانیم تا صحت این اطلاعات تایید شود. تا پیش از آن تاریخ، صرفا باید به حدس و گمان‌ها و افشاگری های امثال واینباخ بسنده کنیم. البته اطلاعاتی در رابطه با چیپست و میزان رم خانواده گلکسی S20 لو رفته که با توجه به استفاده سامسونگ از جدیدترین سخت‌افزارها، می‌توان به صحت و درستی آن‌ها تا حدودی اطمینان داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone