🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38292.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

شرکت اماراتی DarkMatter از موبایل امنیتی خود رونمایی کرد

شرکت DarkMatter که در زمینه امنیت سایبری فعالیت دارد به تازگی از نخستین موبایل خود رونمایی کرده که هدف اصلی اش مقابله با اقدامات جاسوسی علیه کاربرانش است. این دستگاه اندرویدی که Katim نام دارد روز دوشنبه ...

شرکت DarkMatter که در زمینه امنیت سایبری فعالیت دارد به تازگی از نخستین موبایل خود رونمایی کرده که هدف اصلی اش مقابله با اقدامات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - جاسوسی علیه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربرانش است.

این دستگاه اندرویدی که Katim نام دارد روز دوشنبه همین هفته و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون به نمایش گذاشته شد و رسما ورودش به بازار را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - جشن گرفت.

از جمله - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - مشخصات Katim می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی و همچنین سطح بالایی از رمزنگاری داده ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - اشاره نمود.

باید اشاره کنیم که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - شرکت اماراتی مورد بحث طرح مفهومی از این موبایل را سال پیش معرفی کرد و حالا با حضور در بارسلون از  عرضه تجاری دستگاه به بازار خبر داده.

یکی از قابلیت های امنیتی این موبایل shield mode یا مد حفاظتی نام دارد که جریان انرژی میکروفون و دوربین دستگاه را قطع می کند به نحوی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - هیچکس نتواند به مکالمات شما گوش دهد.

فیصل ال بانی مدیرعامل شرکت DarkMatter در این رابطه گفت:

اگر تابحال در نشست های بسیار محرمانه شرکت کرده باشید یا در جلسات مربوط به قراردادهای محرمانه دولتی حضور داشته باشید حتما متوجه شده اید که شرکت کنندگان در این جلسات عموما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - موبایل خود را در خارج از اتاق جلسه می گذارند.

علت این است که حاضران در این جلسات معمولا اطمینان کافی به هم ندارند و هیچ نهاد امنیتی در دنیا هم نمی تواند ضمن حضورتان در جلسه میکروفون موبایل شما را خاموش کند.

ال بانی در ادامه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - گفت:

شرکت DarkMatter با در نظر داشتن همین مساله موبایل Katim را از ابتدایی ترین مراحل با تاکید بر امنیت طراحی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - و تولید کرد.

مد حفاظتی این دستگاه با فشردن تنها یک دکمه در بخش کناری آن فعال می شود تا امنیت به بالاترین سطح ممکن برسد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان

این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - دکمه همانطور که در بالا اشاره کردیم به صورت فیزیکی برق ورودی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - به میکروفون و دوربین را قطع می کند و این یعنی در صورتی که نهاد بالادستی ناظر بر جلسه راهی فیزیکی برای تغییر وضعیت دکمه نداشته باشد به هیچ روش دیگری نمی توان میکروفون را فعال کرد.

البته باید اشاره کنیم DarkMatter - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - تنها شرکتی نیست که دستگاه های امنیتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - می سازد. روز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - سه شنبه همین هفته شرکت دیگری به نام Sikur از موبایل ضد هک خود پرده برداشت که برای ذخیره سازی ایمن ارزهای مجازی طراحی شده است.

ال بانی در صحبت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - هایش خاطرنشان کرد که درآمدهای شرکتش در سال ۲۰۱۷ میلادی مرز ۴۰۰ میلیون دلار را رد کرده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - و به دوبرابر رقم ثبت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان - شده در سال قبل یعنی ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سیاهکل استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone