🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17843.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

با قابلیت‌های جدید اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی آن آشنا شوید

اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی خود چندین قابلیت جدید برای کاربران درنظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به «Stories Map» اشاره کرد. اینستاگرام در کنار ویژگی‌های جدید، چندین آیکون جدید نیز برای اپ خود ...

اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی خود چندین قابلیت جدید برای کاربران درنظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به «Stories Map» اشاره کرد.

اینستاگرام - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - در کنار ویژگی‌های جدید، چندین آیکون جدید نیز برای اپ خود منتشر کرده که کاربران می‌توانند توسط آن‌ها هوم اسکرین خود را شخصی‌سازی کنند. با این بروزرسانی، کاربران سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند از آیکون‌ها درون سایه‌های نارنجی، زرد، سبز، بنفش، مشکی، سفید و رنگ‌های دیگر استفاده کنند.

قابلیت جدید Stories Map یک نقشه خصوصی و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - تقویم از استوری‌های اینستاگرام که در طی سه سال اخیر به اشتراک گذاشته‌اید، در اختیارتان قرار می‌دهد و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - می‌توانید نگاهی به خاطرات لذت‌بخش خود داشته باشید. این اولین باری نیست که اینستاگرام از استوری‌های قدیمی کاربران برای ساخت یک ویژگی جدید استفاده می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

برای مثال می‌توان به هایلایت‌ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - استوری اشاره کرد که برای اولین بار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های خود را دائمی کنند و افراد به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دیگر ویژگی‌های جدید این پلتفرم مربوط به جلوگیری از قلدری می‌شود. اولین قابلیت که تست آن آغاز خواهد شد، به صورت خودکار کامنت‌های مشابه با مواردی که گزارش شده‌اند را مخفی می‌کند. این کامنت‌ها زیر برچسبی به نام «مشاهده کامنت‌های مخفی شده» به نمایش گذاشته می‌شوند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

این قابلیت شبیه به ویژگی «مخفی‌سازی پاسخ‌ها» در توییتر محسوب می‌شود که سال گذشته میلادی ارائه شد. در حالی که توییتر به کاربر اصلی اجازه می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - پاسخ‌ها را به صورت دستی مخفی کند، این قابلیت در اینستاگرام خودکار است.

ویژگی دیگر مربوط به هشدارهایی می‌شود که در هنگام پست کردن محتوای توهین آمیز برای کاربران ارسال می‌شود. در حال حاضر این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی زمانی که کاربران بخواهند یک کامنت توهین آمیز ارسال کنند، هشدار می‌دهد. حالا ویژگی جدید افرادی را هدف قرار داده که چندین بار دست به چنین کاری می‌زنند و به آن‌ها پیشنهاد می‌کند که به عقب بازگشته و درباره عواقب اقدامات خود فکر کنند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

این کمپانی همچنین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - اطلاعات جدیدی درباره ترندها در پلتفرم خود منتشر کرده و همچنین کاربران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - را با دستاوردهای خود آشنا کرده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - است. نسخه بروز شده این اپ هم اکنون توسط کاربران اندروید و iOS قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone