🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17845.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک آسیب‌پذیری در چیپ امنیتی T2 اپل که احتمالا غیرقابل رفع است

در سال‌های اخیر برای افزایش امنیت کامپیوترها شاهد استفاده از چیپ‌های امنیتی هستیم. حالا به نظر می‌رسد در چیپ امنیتی T2 اپل آسیب‌پذیری وجود دارد که نمی‌توان آن را با بروزرسانی نرم افزاری برطرف کرد. ...

در سال‌های اخیر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - برای افزایش امنیت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - کامپیوترها شاهد استفاده از چیپ‌های امنیتی هستیم. حالا به نظر می‌رسد در چیپ امنیتی T2 اپل آسیب‌پذیری وجود دارد که نمی‌توان آن را با بروزرسانی نرم افزاری برطرف کرد.

چیپ امنیتی T2 اپل وظایف زیادی را برعهده دارد و به گونه‌ای طراحی شده تا خطرات امنیتی را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - از پردازنده‌های اینتل دور کند. این وظایف به رمزگذاری یا بررسی یکپارچگی فریمور محدود نمی‌شود، بلکه پردازش صدا و مدیریت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - ورود و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - خروجی را نیز انجام می‌دهد که مورد دوم، روی کیبورد نیز نظارت دارد.

چیپ T2 به علت تامین نیازهای DRM نتفلیکس، برای استریم ویدیوهای 4K این سرویس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - در سیستم عامل macOS Big Sur موردنیاز است.

این چیپ مبتنی بر پردازنده اپل A10 بوده که در برخی محصولات اپل مورد استفاده قرار گرفته و به نظر می‌رسد در معرض خطر اکسپلویت جیلبریک «checkm 8» قرار دارد. این آسیب‌پذیری می‌تواند منجر به نفوذ به فرایند بوت سیستم عامل «SepOS» شود که نتیجه آن، دسترسی به سخت افزار خواهد بود.

به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - علت وجود یک آسیب‌پذیری دیگر، تلاش این چیپ برای دفاع از خود در برابر فرایند رمزگشایی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - در هنگام بروزرسانی فریمور (DFU)، بی‌نتیجه باقی می‌ماند و هکرها می‌توانند آن را دور زده و به آنچه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - می‌خواهند دست پیدا کنند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان

با دسترسی به این سخت افزار، مهاجمان هرکاری به جز رمزگشایی مستقیم فایل‌هایی که با استفاده از رمزنگاری «FileVault 2» ذخیره شده‌اند، می‌توانند انجام دهند. آن‌ها می‌توانند با تزریق کی‌لاگر به پسورد سیستم دسترسی پیدا کرده و این فایل‌ها را رمزگشایی کنند.

طبق اعلام یک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - مشاور امنیتی سایبری به نام «نیلز اچ»، موردی که این آسیب‌پذیری را بدتر می‌کند، ذخیره‌سازی سیستم عامل SepOS درون - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - حافظه فقط خواندنی (ROM) چیپ امنیتی T2 است که اگرچه آن را در برابر دستکاری محافظت می‌کند، اما مانع از اصلاح آن با استفاده از پچ امنیتی نیز می‌شود.

با وجود چنین مواردی، برای انجام چنین حمله‌ای باید به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - کابل مخصوص - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - و همچنین کامپیوتر مک دسترسی داشت. اپل در حال حاضر درباره این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - مشکل اظهارنظری نکرده، بنابراین تا زمان رفع این مشکل از مک و مک‌بوک خود از نظر فیزیکی محافظت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone