🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17841.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی اسنپدراگون ۸۷۵ مشخص شد

کوالکام تاریخ رویداد Tech Summit 2020را اعلام کرد و بنا به دعوت‌نامه رسمی، این رویداد به صورت آنلاین و در روزهای ۱ و ۲ دسامبر (۱۱ و ۱۲ آذر) برگزار خواهد شد. یکی از نکات برجسته ...

کوالکام تاریخ رویداد Tech Summit 2020را اعلام کرد و بنا به دعوت‌نامه رسمی، این رویداد به صورت آنلاین و در روزهای ۱ و ۲ دسامبر (۱۱ و ۱۲ آذر) برگزار خواهد شد. یکی از نکات برجسته این مراسم، معرفی پردازنده پرچمدار جدید ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد بود.

کوالکام دیروز دعوتنامه رویداد Tech Summit ۲۰۲۰ را ارسال کرده است؛ اگرچه در این دعوتنامه اشاره‌ای به معرفی اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان - ۸۷۵ نشده؛ اما این شرکت معمولا در این رویداد محصولات جدید خود را معرفی می‌کند.

دعوتنامه این رویداد در ایمیلی ارسال شده که در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان - قسمتی از آن به «عملکرد پریمیوم تلفن همراه» اشاره شده و تقریبا مشخص است که منظور آن اسنپدراگون ۸۷۵ است؛ اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که این پردازنده با چنین نامی معرفی می‌شود یا خیر. سال‌های گذشته این رویداد در هاوایی برگزار می‌شد و برای خبرنگاران فناوری به عنوان جشن پایان سال در یک منطقه گرمسیری محسوب می‌شد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان

بر اساس گمانه‌زنی‌های کنونی چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته می‌شود و احتمالا دو نسخه خواهد داشت و هسته‌های آن از نوع kyro 685 خواهد بود. دیگر مشخصات مورد انتظار اسنپدراگون ۸۷۵ شامل شتاب‌دهنده ویدئویی به روز شده، مودم 5G X60 یکپارچه با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های mmWave و sub-6، وای فای ۶، ماژول Spectra 580 برای پردازش تصویر، پردازنده امنیتی SPU250 کوالکام، حافظه LPDDR5 و ماژول صوتی کم‌مصرف هستند. شایعه شده که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان - نسخه دوم این چیپست با نام «Lite» عرضه خواهد شد تا امکان تولید گوشی‌های ارزان‌تر با پردازنده بالارده را فراهم کند.

طبق گفته یک منبع آگاه، در رویداد Tech Summit ۲۰۲۰ باید احتمالا منتظر معرفی اسنپدراگون 775G نیز باشیم. همچنین ممکن است در این رویداد از پردازنده‌های جدیدی برای لپ‌تاپ‌هایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند نیز رونمایی شود. نظرات مختلفی در مورد قدرت این پردازنده وجود دارد و برخی اعتقاد دارند که اسنپدراگون ۸۷۵ جدیدترین تراشه سامسونگ یعنی اگزینوس ۲۰۰۰ (۱۰۰۰) را شکست خواهد داد. نظر شما در این باره - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سبزوار استان خراسان - چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone