🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17839.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از ساخت قوی‌ترین ابرکامپیوتر بریتانیا در کمبریج خبر داد

انویدیا از ساخت ابرکامپیوتر ۵۲ میلیون دلاری در دانشگاه کمبریج خبر داد که توسط مراکز مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. «جن-سون هوانگ» (Jen-Hsun Huang)، مؤسس و مدیرعامل انویدیا از ساخت سوپرکامپیوتر جدیدی ...

انویدیا از ساخت ابرکامپیوتر ۵۲ میلیون دلاری در دانشگاه کمبریج خبر داد که - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - توسط مراکز مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

«جن-سون هوانگ» (Jen-Hsun Huang)، مؤسس و مدیرعامل انویدیا از ساخت سوپرکامپیوتر جدیدی به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - نام Cambridge-I خبر داده است. هوانگ در مورد مزایای این ابرکامپیوتر برای محققان مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا گفت: «حل کردن مهم‌ترین چالش‌ها در زمینه مراقبت‌های بهداشتی نیازمند منابع رایانشی فوق العاده قدرتمند جهت بهره‌برداری از توانمندی‌های هوش مصنوعی است.»

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران

هوانگ افزود ابرکامپیوتر Cambridge-1 - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - به قطب نوآوری در بریتانیا تبدیل خواهد شد و به محققان در دستیابی به پیشرفت‌های شگرف در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و کشف داروهای جدید کمک خواهد کرد.

انویدیا می‌گوید این سیستم بیست و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - نهمین ابرکامپیوتر قدرتمند دنیا و قوی‌ترین ابرکامپیوتر بریتانیا لقب خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود Cambridge-I تا پایان سال ۲۰۲۰ راه اندازی عرضه شود. این ابرکامپیوتر مبتنی بر سیستم DGX SuperPOD انویدیا است و توان پردازشی مبتنی بر هوش مصنوعی آن بیش از ۴۰۰ پتافلاپس بوده و در تست ریاضی Linpack عملکرد ۸ پتافلاپس را به ارمغان - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - می‌آورد.

انویدیا می‌گوید از آنجا که Cambridge-I مبتنی بر سیستم DGX SuperPOD است، می‌توان آن را در تنها چند هفته راه اندازی کرد چرا که از به هم پیوستن ۸۰ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - سیستم انویدیا تشکیل خواهد شد. «گلاکسواسمیت‌کلاین» (GSK) و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - «آسترازنکا» (AstraZeneca) به عنوان اولین شرکت‌های داروسازی جهت انجام تحقیقات به این ابرکامپیوتر دسترسی پیدا خواهند کرد و در ادامه سرویس سلامت همگانی بریتانیا، دانشگاه کینگز لندن و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - شرکت Oxford Nanopore Technologies از آن بهره‌برداری خواهند کرد.

انویدیا آبان ماه سال قبل از احداث مرکزی به نام - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر چمستان استان مازندران - AI Centre of Excellence در کمبریج خبر داد تا این شهر دانشگاهی را به قطب همکاری بین محققان هوش مصنوعی، دانشمندان و استارتاپ‌های سراسر بریتانیا تبدیل کند. ابرکامپیوتر Cambridge-1 در همین مرکز قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone