🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17838.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل و سامسونت از کوله پشتی هوشمند با قابلیت کنترل گوشی رونمایی کردند

«سامسونت» با همکاری گوگل از کوله پشتی هوشمند جدیدی با نام «Konnect-i» رونمایی کرد که به گوشی کاربران متصل شده و از طریق «تگ هوشمند ژاکارد» و نوار لمسی تعبیه شده روی دسته کیف، امکان ...

«سامسونت» با همکاری گوگل از کوله پشتی هوشمند جدیدی با نام «Konnect-i» - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - رونمایی کرد که به گوشی کاربران متصل شده و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - از طریق «تگ هوشمند ژاکارد» و نوار لمسی تعبیه شده روی دسته کیف، امکان کنترل موسیقی و ارسال درخواست به دستیار هوشمند گوگل را فراهم می‌کند.

باوجودی که همه گیری کرونا باعث شده میزان ترددها در سراسر دنیا کاهش چشمگیری داشته باشد، شاید زمان مناسبی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - برای معرفی چنین محصولی نباشد. اما سامسونت در همین شرایط، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - کوله پشتی جدید و هوشمند خود را که محصولی خوش ساخت و گران قیمت محسوب می‌شود در محدوده قیمتی 200 یا 220 دلار معرفی کرد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران

 

از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - سال 2017 تاکنون، گوگل روی توسعه «فناوری ژاکارد» که در واقع فناوری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - پارچه‌های حساس به لمس است کار می‌کند. سال گذشته، ژاکت هوشمند« لیوایز» با - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - فناوری ژاکارد گوگل و همچنین کوله پشتی «Yves Saint Laurent» با بهره‌مندی از همین فناوری هوشمند معرفی شدند.

کوله پشتی جدید سامسونت نیز از فناوری ژاکارد پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - در قسمت دسته کیف، اسلات بلوتوثی کوچکی با امکان شارژ از طریق Micro-USB  قرار داده شده است. در قسمت بالای آن نیز، ناحیه‌ای برای کنترل لمسی در نظر گرفته شده است. کاربران از طریق لمس این قسمت می‌توانند برخی درخواست‌های خود را به دستیار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - هوشمند گوگل منتقل کنند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران

همچنین بندهای کوله به LED هایی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - مجهز شده که در صورت دریافت نوتیفیکشن روشن می‌شوند. ماژول تگ ژاکارد کوله پشتی، با طول عمر باتری 10روز تا دو هفته نیز روی قسمت بندهای کوله پشتی قرار داده شده است. کوله پشتی هوشمند سامسونت در برابر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - نفوذ آب مقاوم است ولی باید ببینیم در عمل فناوری ژاکارد چقدر می‌تواند تحت بارندگی شدید دوام بیاورد.

کوله پشتی جدید سامسونت از نظر طراحی ظاهری، خوش ساخت و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - زیبا است، اما کاربرانی که از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند، شاید دیگری نیازی به چنین کوله پشتی هوشمندی گران قیمتی نداشته باشند. باید ببینیم آیا با فراگیرشدن استفاده از ساعت‌های هوشمند، کاربران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر نور استان مازندران - از چنین محصولات گران قیمتی استقبال می‌کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone