🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17836.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جستجوی آهنگ براساس متن ترانه به اسپاتیفای اضافه شد

اسپاتیفای قابلیت جستجوی آهنگ براساس متن ترانه را که ویژگی جدید و مفیدی محسوب می‌شود، به قسمت جستجوی  آهنگ اپلیکیشن خود اضافه کرد. کاربران هر دو سیستم‌ عامل اندروید و iOS می‌توانند آهنگ‌های مورد نظر ...

اسپاتیفای قابلیت جستجوی آهنگ براساس متن ترانه را که ویژگی جدید و مفیدی محسوب می‌شود، به قسمت جستجوی  آهنگ اپلیکیشن خود اضافه کرد.

کاربران هر دو سیستم‌ عامل اندروید و iOS می‌توانند آهنگ‌های مورد نظر خود را در اپلیکیشن اسپاتیفای براساس متن ترانه جستجو کنند. این قابلیت از سال  2018 در دسترس کاربران اپل موزیک قرار داشته است و اینک با اضافه شدن چنین قابلیتی، اسپاتیفای گام - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - دیگری برای رقابت با اپل موزیک برداشته است.

تصور کنید که می‌‌خواهید آهنگی را گوش دهید ولی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - فقط قسمت‌هایی از متن ترانه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - را به یاد می‌آورید. در چنین شرایطی که حتی نام خواننده نیز به خاطر نمی‌آید، قابلیت جستجو براساس متن آهنگ، گزینه بسیار خوبی است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان

اگر در شرایطی مشابه قرار گرفتید دیگر نیاز به مراجعه به موتور جستجو برای پیدا کردن نام آهنگ نیست، تنها با تایپ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - کردن قسمتی از متن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - آهنگ در بخش جستجوی اسپاتیفای، آهنگ مورد نظر در دسترس خواهد بود. قابلیت جدید جستجوی آهنگ براساس متن در اسپاتیفای، برای افرادی که نام خواننده یا آهنگ را فراموش می‌کنند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

اسپاتیفای ، تنها پلتفرمی موسیقی نیست که چنین قابلیت خوبی ارائه می‌دهد. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - همان‌طور که گفته شد، کاربران - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - اپل موزیک از سال 2018 تاکنون چنین امکانی را در اختیار داشتند. قابلیتی که اسپاتیفای از آن عقب مانده بود و اینک توانسته با اضافه کردن قابلیت جستجوی متن خود، همپای رقیب سرسخت خود پیش برود.

طی ماه‌های اخیر اسپاتیفای به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - ارتقا پلتفرم خود اهمیت بیشتری نشان داده است. خردادماه امسال نیز قابلیت اضافه کردن متن به آهنگ‌ها به صورت بلادرنگ به این اپلیکیشن اضافه شد.

پیشتر نیز «Musixmatch» این قابلیت را در دسترس کاربران 26 کشور جهان قرار داده بود. البته در نظر داشته باشید که اپل موزیک از سال 2019 و همزمان به انتشار نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی iOS 13، چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود. حال باید ببینیم کاربران اسپاتیفای چه واکنشی به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - قابلیت جدید از خود نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone