🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27871.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جنگنده‌های پنهانکار چگونه از دید رادارها مخفی می‌مانند؟

از دوره نینجاهای ژاپنی تا همین امروز پنهان ماندن از دید دشمن یکی از مهمترین عناصر برتری در جنگ بوده است. در نبردهای بسیاری زبده‌ترین نیروها از طریق حرکات سریع یا مخفی شدن در پوشش ...

از دوره نینجاهای ژاپنی تا همین امروز پنهان ماندن از دید دشمن یکی از مهمترین عناصر برتری در جنگ بوده است. در نبردهای بسیاری زبده‌ترین نیروها از طریق حرکات سریع یا مخفی شدن در پوشش شب وارد حریم دشمن شده و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - پس از وارد کردن ضربات مهلک بی سر و صدا از مهلکه گریخته اند.

در عصر حاضر هم فناوری پنهانکاری در قالب دور ماندن از رادارهای تیزبین دشمن مزیتی قابل توجه به شمار می رود تا جایی که اغلب جنگنده ها، بمب افکن ها و حتی پهپادهای جدید بر اساس اصول، فناوری ها و تکنیک های پنهانکاری طراحی می شوند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

رادار چیست؟

رادار مخفف عبارت انگلیسی Radio detecting and ranging به معنی شناسایی و اندازه گیری فاصله با امواج رادیویی است. رادارها شامل مجموعه ای ابزارهای الکترونیکی، مکانیکی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - و رادیویی بوده و همانطور که از نام آنها پیداست، در مشاهده، تشخیص موقعیت اجسام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - و شناسایی برخی ویژگی آن از طریق امواج الکترومغناطیسی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کاربرد دارند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - خاستگاه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - این ابزار صنایع نظامی است اما امروزه در دستگاه های کوچک و بزرگ به چشم می خورند.

رادار چگونه کار می کند؟

فناوری‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - به کار رفته در رادارها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - تفاوت هایی با هم دارد اما همه آنها دارای بخش های فرستنده، گیرنده و یک یا چند آنتن هستند. در این دستگاه ها قطعات نوسان ساز مثل «مگنترون» امواج رادیویی را تولید کرده و با سرعتی بالغ بر هزاران کیلومتر بر ساعت به جهت مختلف منتشر می کند.

آنتن رادار به لطف ابزاری به نام داپلکسر هم بعنوان گیرنده و هم بعنوان فرستنده عمل می کنند در نتیجه امواج ارسالی پس از برخورد با اجسام مختلف به سمت آن بازگشته و برای تعیین موقعیت، ابعاد و مسیر حرکت اشیاء به کار می روند.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

تجهیزات دریافتی رادار بازتاب های غیرمفید از زمین، ساختمان ها و غیره را فیلتر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کرده و تنها موارد مهم را به نمایش می گذارند. سایز اشیا روی نمایشگر رادار در قالب RCS یا سطح مقطع راداری (Radar Cross Section) به نمایش در می آید. RCS در واقع نشانگر میزان قابل شناسایی بودن یک شی توسط رادار است و هرچه مقدار آن بیشتر باشد رادار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - گریزی شی کمتر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - است.

پنهانکاری چیست؟

فرض کنید در فاصله ۱۲ متری شما یک گنجشک قرار گرفته، طبیعتا به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - راحتی قادر به مشاهده پرنده و حرکات آن خواهید بود اما شناسایی یک حشره ریز از این فاصله برای چشم انسان بسیار دشوار است.

هواپیماهای معمولی برای رادارها حکم یک گنجشک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - در فاصله نزدیک را دارد که به خاطر RCS بالا به سادگی قابل شناسایی است. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - جنگنده پنهانکار یا رادار گریز اما با تکیه بر فناوری های پیچیده سطح مقطع خود برای رادارها، سنسورهای فروسرخ و اپتیکال را آنقدر کاهش می دهد که می توان آنرا به حشره در فاصله ۱۲ متری تشبیه کرد.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

بنابرین پنهانکاری به معنی نامرئی شدن کامل از دید رادارها و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - حسگرها نیست بلکه آنقدر زمان در اختیار خلبان یا کاپیتان قرار می دهد که عملیات را تمام کرده و به سوی آشیانه بازگردد. این فناوری از طریق جلوگیری از انعکاس امواج به سوی منبع کار می کند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - مدل های مدرن جنگنده پنهانکار معمولا از دو روش برای دستیابی به این مهم بهره می برند:

  • جذب امواج رادیویی
  • انحراف امواج رادیویی

علاوه بر این دو مورد پارامتر هایی دیگری مانند موتورهای با حداقل صدا، سیستم های کاهش دمای موتور و بخار خروجی و همچنین نگهداری سلاح‌ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - در بدنه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - هواپیما سطح پنهانکاری را به شدت افزایش می دهد. برای مثال می توان به اف-۲۲ اشاره کرد که اختفای آن مدیون سوپر کامپیوتر «کری»، اگزوزهای دندانه دار موتور، دم اریب و شکل خاص بال هایش است.

پیاده سازی این سیستم ها در کنار هم بسیار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - پیچیده و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - هزینه‌بر است، به همین خاطر تولید جنگنده پنهانکار با RCS پایین نشانه ای از پیشرفت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - فناوری های نظامی کشورها محسوب می شود.

جذب امواج رادیویی

برای نخستین بار آلمانی ها طی جنگ جهانی دوم انعکاس باند رادار برخی قطعات زیردریایی را با استفاده از موادی خاص کاهش دادند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - در این روش با پیاده سازی پوششی از ماده جاذب رادار (RAM) روی بدنه شی امواج الکترومغناطیسی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - رسیده به آن جذب شده و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - با شدتی بسیار کمتر به سوی رادار منبع باز می گردند، در نتیجه شناسایی به سختی صورت می گیرد.

متداول ترین راهکار برای جذب امواج رادیویی روش هیبرید مواد مغناطیسی و دی الکتریکی برای اتلاف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی امواج، از طریق پوشش‌های با ضخامت کم است. در این روش امواج رادیویی پس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - از برخورد به بدنه از طریق دیفیوژن جذب می شوند. دلیل این جذب تبدیل انرژی رادار به گرما و پراکنده سازی آن از طریق بدنه است.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

مواد جاذب معمولا از پوشش نازک کامپوزیت های دی الکتریک روی یک زیر لایه رسانای الکتریکی ساخته می شوند. هرچند حدود چهار دهه از ابداع این روش می گذرد اما کشورهای بزرگ تمایلی به افشای مواد تشکیل دهنده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - RAM نداشته و آن را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - به ندرت به اشتراک می گذارند. از مواد رایج می توان به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کاربید سیلیسیوم، مواد مگنتیت، پلیمرهای رسانا و نانو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ذرات مغناطیسی اکسید آهن و الیاف کربنی اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - که یک محقق تبریزی به نام « کریم اصولی» با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده از آن از تولید امواج جاذب راداری خبر داده بود. همچنین برخی نیز استفاده از نانوکامپوزیت پلی آنیلین، نانواکسید آهن و نانواکسید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - تیتانیوم برای تولید RAM را ممکن می دانند.

برای به حداکثر رساندن میزان جذب امواج رادیویی، لایه رویی در برخی موارد دارای ساختارهای هرمی میکروسکوپی است. این مساله باعث می شود به مرور انرژی موج کاسته شده و با توان کمتری به سوی منبع برگردد. با توجه به ضخامت اندک این مواد استحکام آنها به ویژه در شرایط ویژه مثل سرعت های بالا و شرایط آب و هوایی نامتعادل اهمیت ویژه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ای دارد.

انحراف امواج رادیویی

تا کنون از خود پرسیده‌اید چرا در طراحی جت های جنگنده بر خلاف هواپیماهای معمولی از گوشه های تیز و زاویه های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - تند استفاده می شود؟ دلیل استفاده از این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ساختار تلاش برای انحراف امواج رادیویی به جهات مختلف به جای بازتاب آنها به سوی منبع است.

طراحان برای رسیدن به این هدف از سطوح تخت با زاویه های تند یا منحنی های فضایی بهره می برند که امواج رادیویی را در مسیر خود به جریان انداخته و از بازگشت آن به سمت منبع جلوگیری می کنند. از نمونه های این ساختار می توان به «اف-۱۱۷ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - نایت‌هاوک» و حتی کشتی های جنگی پنهانکار اشاره کرد. در بمب افکن B-2 اسپیریت و اف-۲۲ رپتور در کنار سطوح زاویه دار از منحنی های فضایی هم استفاده شده است.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

در نتیجه این طراحی سطح های با زاویه قائمه در حال جایگزینی با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - سطوح - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کم شیب و منحنی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - است. برای مثال ظاهرا طراحی بمب افکن جدید B-21 به گونه ای است که اساسا لوله های اگزوز آن دیده نمی شود.

همانطور که گفتیم نامرئی شدن جنگ افزارها و به ویژه های پرنده های جنگی ناممکن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - است اما پیاده سازی پوشش RAM در کنار تکنیک های انحراف و موارد دیگر می تواند رادار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - گریزی را تا سطح زیادی افزایش دهد.

فناوری های ضد پنهانکاری

از سال ۱۹۹۱ و زمانی که یانکی ها با جنگنده پنهانکار اف-۱۱۷ بغداد را با آن ساختارهای دفاعی مستحکم، به آسانی آماج حملات خود قرار دادند، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - توجه کشورهای دیگر به توسعه رادارهای ضد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - پنهانکاری جلب شد. مدتی بعد و با شکار یک اف-۱۱۷ در صربستان افسانه جنگنده های نامرئی برای همیشه نقش بر آب شد.

هرچند توسعه رادارهای ضد پنهانکار در گذشته سرعت چندانی نداشت اما پیشرفت فناوری در سال های اخیر دست متخصصان را در این زمینه بازگذاشته است. از برجسته ترین دستاوردها در این زمینه می توان به آرایه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - اسکن الکتریکی فعال (AESA)، رادارهای چند بانده، همدوس غیرفعال و رادار های فرا افق (OTH) اشاره کرد.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

روسیه و چین به عنوان مهمترین رقبای ایالات متحده آرایه های چشمگیری از رادارهای باند بلند VHF را توسعه داده اند که در برخی شرایط قادر به شناسایی پیشرفته ترین جنگنده ها است. چین حتی مدعی تولید رادارهای کوانتومی شده که به جای ارسال امواج الکترومغناطیس، دو موج مرکب از فوتون‌ها را منتشر کرده و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - تا کیلومترها به آسانی هر جنبنده ای را در آسمان شناسایی می کند.

به باور بسیاری اف-۳۵ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - پیشرفته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ترین جنگنده چندمنظوره حال حاضر دنیا است اما حتی خلبان های این پرنده فوق مدرن هم اذعان می کنند که تنها جت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - نامرئی دنیا متعلق به «واندر وومن» است. اگر اف-۳۵ کاملا از چشم رادارها پنهان نمی ماند پس تکلیف بقیه مدل ها معلوم است، با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - این حال شناسایی جنگنده پنهانکار یک چیز است و توانایی رهگیری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - و شکار آن یک چیز دیگر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone