تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30046.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اشتباه کارآموز گوگل خسارت ۱۰ میلیون دلاری به بار آورد

کسانی که به عنوان کارآموز سابقه کار در یک شرکت را دارند می دانند که این تجربه تا چه حد می تواند ترسناک باشد چرا که در ابتدای راه افراد با نگرانی و استرس دست ...

کسانی که به عنوان کارآموز سابقه کار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در یک شرکت را دارند می دانند که این تجربه تا چه حد می تواند ترسناک باشد چرا که در ابتدای راه افراد با نگرانی و استرس دست - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و پنجه نرم می کنند. یکی از کارآموزان گوگل هم به واسطه همین مساله مرتکب اشتباهی شده که در نهایت به قیمت زیان ۱۰ میلیون دلاری برای کمپانی آمریکایی تمام شده است.

این اشتباه حین جلسه تمرینی روی داده که طی آن سیستم جایگذاری تبلیغات داخلی گوگل به کارآموزان آموزش داده می شد. بر اساس گزارش فایننشال تایمز یکی از این افراد از مراحل آموزشی فراتر رفته و یک سفارش خرید را در سیستم ثبت کرده است.

ثبت این سفارش باعث نمایش یک کادر زرد تبلیغاتی بدون متن شده که در ایالات متحده و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استرالیا و به مدت ۴۵ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دقیقه در بسیاری از وب سایت ها و اپلیکیشن ها به نمایش درآمده است. گوگل با انتشار بیانیه ای تاکید کرده که به محض - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اطلاع از این رویداد سریعا برای رفع آن دست به کار شده است. تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربیکارآموز گوگل نه تنها سفارش را به اشتباه ثبت کرده بلکه قیمت آن را هم ۱۰ برابر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حالت عادی ثبت کرده تا اوضاع خرابتر از آنچه که باید بشود. در حالی که نرخ آگهی برای هزار بار نمایش بنر تبلیغاتی بین ۲ تا ۴ دلار است، کاربر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مذکور آن را ۲۵ دلار تعیین کرده است.

این آگهی نه تنها در AdX گوگل بلکه در چندین سایت تبادل تبلیغ هم قرار داده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده تا میزان بازدید آن بیشتر شود. گوگل علی رغم تاکید بر پرداخت هزینه نمایش تبلیغ میزان دقیق آن را مشخص نکرده با این حال فایننشال تایمز مدعی است که پرداخت این هزینه‌ها ۱۰ میلیون دلار خرج روی دست گوگل می گذارد.

هنوز مشخص نیست چه تصمیمی در مورد کارآموز گوگل مذکور اتخاذ شده اما این شرکت از پیاده سازی راهکارهایی برای جلوگیری از وقوع اشتباهات مشابه خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone