🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42547.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: برای رفع فیلتر توییتر تلاش خود را می کنیم

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، از اعلام آمادگی مدیران توییتر برای رعایت چارچوب های ایران در این شبکه اجتماعی خبر ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خواندید، محمدجواد آذری جهرمی به عنوان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، از اعلام آمادگی مدیران توییتر برای رعایت چارچوب های ایران در این شبکه اجتماعی خبر داده بود.

حال جهرمی با بیان عدم فیلتر توییتر توسط وزارت ارتباطات، اعلام کرده رفع فیلتر این شبکه اجتماعی خارج از محدوده اختیارات وزارتخانه وی بوده و نهادی هم که  توییتر را فیلتر کرده، بنا به ملاحظات امنیت ملی، و نه مسائل اخلاقی و فرهنگی، این کار را انجام داده است. وزیر ارتباطات در این باره گفت:

من هم از توییتر استفاده می کنم. این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهار نظر درباره موضوعات مختلف است. اینکه ما رسانه خودمان را محدود به تلگرام کنیم که فقط جامعه داخلی از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می کنند، استراتژی خوب و مناسبی نیست.

واقعیت این است که فیلترینگ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توییتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده، بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است. باید درباره رفع فیلتر توییتر مذاکره و صحبت کنیم. ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع بندی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مناسب برسیم.

گفتنی است پیش از این درباره رفع فیلتر یوتوب نیز مسائلی مطرح شده که باید دید در دولت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دوازدهم و با آمدن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - وزیر جدید، چه تغییراتی در زمینه فیلترینگ اینترنت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به وجود می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone