🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17625.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای سازوکار پنل‌های چرخان گوشی ال‌‌جی وینگ [تماشا کنید]

گوشی ال جی وینگ با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر چرخان در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می‌شود و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند افشا شده است. امسال گوشی‌های جذاب زیادی معرفی ...

گوشی ال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - جی وینگ با طراحی منحصر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - به فرد و نمایشگر چرخان در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می‌شود و حالا ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند افشا شده است.

امسال گوشی‌های جذاب زیادی معرفی شده‌اند که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - از میان آن‌ها می‌توان به گلکسی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - زد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - فولد ۲ با نمایشگر تاشو اشاره کرد. ال جی نیز می‌خواهد سهمی در این بخش از بازار داشته باشد و در همین راستا یک دستگاه متفاوت با نام ال جی وینگ را توسعه داده که از نمایشگر چرخان بهره می‌برد و دارای طراحی T شکل است.

تا به امروز چندین ویدیو از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده، با این حال امروز شاهد افشای ویدیوی نگاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - نزدیک به این گوشی کره‌ای هستیم. این ویدیو بسیار کوتاه است و جزئیات زیادی درباره محصول آینده ال جی در اختیار ما قرار نمی‌دهد، با این حال مکانیزم آن به خوبی قابل مشاهده است.

با توجه به سبک طراحی، کاربر می‌تواند از نمایشگر بزرگتر به صورت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - افقی یا عمودی استفاده کند. طبق ویدیو‌های قبلی، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - کاربر می‌تواند از صفحه بزرگتر به صورت عمودی برای سیستم ناوبری استفاده کند و موسیقی را در نمایشگر کوچکتر کنترل کند.

طبق شایعات، گوشی ال جی وینگ به نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - مجهز می‌شود و صفحه نمایش دوم ۴ اینچی با نسبت تصویر ۱:۱ خواهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - داشت. انتظار می‌رود ال جی برای این گوشی هوشمند خود چیپ اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - 765G را درنظر بگیرد و آن را به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز کند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه با نمایشگر چرخان منتشر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - نشده، با این حال با توجه به سبک طراحی و همچنین استفاده از دو صفحه نمایش نباید منتظر قیمت پایینی برای آن باشیم. انتظار می‌رود ال جی این گوشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - هوشمند خود را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار وارد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - بازار کند، البته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - احتمالا تا زمان معرفی اطلاعات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone