🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29017.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رویداد چالش فناوری به منظور برقراری ارتباط دانشگاه و بازار کار برگزار شد

ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه،‌ چند سالی است که به یکی از کلیدواژه‌های فضای کسب‌وکار تبدیل شده است. به‌منظور برقرار ارتباط بین نیروهای دانشگاهی و بازار کار، رویداد «چالش فناوری» در باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان ...

ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه،‌ چند سالی است که به یکی از کلیدواژه‌های فضای کسب‌وکار تبدیل شده است. به‌منظور برقرار ارتباط بین نیروهای دانشگاهی و بازار کار، رویداد «چالش فناوری» در باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان دانشگاه شریف در روزهای ۱۶ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - و ۱۷ اسفند برگزار شد. این رویداد در قالب مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار، و در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات برپا شده بود.

در این رویداد، بیش از ۲۵۰ نفر از برنامه‌نویسان ایرانی حضور داشتند و در پنج بخش مختلف - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - با هم رقابت کردند. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - در هر کدام از این بخش‌ها یک چالش خاص در حوزه‌ی ICT  انتخاب شده و برای حل این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - چالش، یک مسابقه برگزار ‌شد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران

در اختتامیه‌ی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - این رویداد « عباس عسگری،» مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن، از حامیان برگزاری رویداد چالش‌های فناوری، هدف برگزاری این رویدادها را نزدیک کردن بازار کار با نیروهای توانمند دانست و گفت:

«به نظر می رسد فرصت خوبی است تا تیم‌ها با یک تجربه‌ی موفق، خود را به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - بازار معرفی کنند و بازار کار نیز نیروهای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - امتحان‌پس‌داده‌ای را برای جذب در اختیار داشته باشد. پویایی و چابک بودن حوزه‌ی فناوری اطلاعات باعث می‌شود تا فعالان این حوزه را بیشتر جوانان تشکیل دهند. بر همین اساس خوب است رویدادهای متنوعی توسط شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات برای شناسایی افرادی که حرف جدیدی در این حوزه برای گفتن دارند برگزار شود.»

وی به موضوع استارت آپ‌ها نیز اشاره کرد و تاکید داشت که این نوع از کسب‌وکارها اگر قصد ورود جدی به بازار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - را داشته باشند، باید با شرکت‌های بزرگ ترکیب شوند تا از مدیریت آنها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - در مارکت بهره مند شوند. به گفته عسگری؛ تجربه جهانی ثابت کرده که این نوع همکاری می‌تواند ضامن موفقیت استارت آپها باشد:

«ندا حشمتی» از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - تیم سوناپل،‌ یکی از تیم‌های حاضر در این چالش نیز در سخنرانی خود اذعان داشت که فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌توانند نیازهای مردم را پیدا کنند چرا که بازار را مطالعه کرده‌اند. وی نگاه مدیران به نیروهای جوان را مهم‌ترین پیش‌شرط برای ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - دانست و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - افزود:‌

«مدیران بعضی شرکت‌ها از افرادی که به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و تجربه‌ی زیادی ندارند، توقع کارهای خارق‌العاده دارند؛ در حالی که باید به این افراد اعتماد کرده و اجازه داده شود در بستر صنعت رشد کنند.»

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران

«محمدامین شیرزاد» مدیرعامل شرکت فرازپردازان دیگر سخنران اختتامیه مراسم بود که بزرگ‌ترین چالش شرکتها در حوزه‌ی فناوری اطلاعات را جذب نیروی متخصص دانست و تاکید کرد که نرخ بیکاری در کشور به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده است

«یکی از آمارهای نگران‌کننده، نرخ بیکاری در کشور است زیرا شرایط آموزشی و اقتصادی به گونه‌ای نیست که نیروی متخصص در جای خود قرار گیرد. امیدواریم رویدادهایی از این دست بتواند این جای خالی را پر کرده و موجب شود بتوانیم از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه به بهترین شکل استفاده کنیم.»

رویداد چالش‌های فناوری با هدف شناساندن چالش‌های جدی‌تر جامعه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد. در پایان این رقابت دو روزه، نفرات برتر در هر پنج حوزه شامل PHP, .NET, PYTTHON, JAVA و IPC، معرفی شدند و جوایزی به آنها اعطا شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone