🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17486.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت‌‌های نمایشگر دوگانه سرفیس Duo از زبان مایکروسافت [تماشا کنید]

سرفیس Duo یک گوشی منحصر به فرد است که از دو نمایشگر لمسی به همراه یک لولای فلزی مستحکم بهره می‌برد و از تمام برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند قابلیت‌های زیادی در اختیار ...

سرفیس Duo یک گوشی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - منحصر به فرد است که از دو نمایشگر لمسی به همراه یک لولای فلزی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - مستحکم بهره می‌برد و از تمام برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - می‌کند.

این گوشی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - هوشمند قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اخیرا سازنده آن یعنی مایکروسافت ویدیویی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن منتشر کرده که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

مایکروسافت در ویدیوی خود به ضخامت بسیار کم ۴.۸ میلی‌متری این دستگاه در هنگام باز بودن اشاره کرده که آن را تبدیل به باریکترین دستگاه سری سرفیس می‌کند. این گوشی هوشمند از قلم سرفیس پشتیبانی کرده و می‌توان از آن در حالت‌های مختلف استفاده کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، این گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - با نوآوری‌های زیادی همراه است و از بهترین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - ویژگی‌های مایکروسافت ۳۶۵ بهره می‌برد و می‌توان از تمام برنامه‌های اندرویدی روی آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - استفاده کرد. علاوه بر این، مکالمه و همچنین انجام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - کارهای دیگر توسط سرفیس Duo امکان پذیر است.

اگرچه سرفیس Duo یک گوشی منحصر به فرد محسوب می‌شود که با لولای مستحکم خود توانسته در تست مقاومت جان سالم به در ببرد، مشخصات فنی قدرتمندی ندارد و با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند مایکروسافت همچنین از نظر تعمیرپذیری عملکرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - مناسبی از خود نشان نمی‌دهد و در صورت خرابی دردسرهای زیادی برای صاحب خود به همراه خواهد داشت.

این موبایل اندرویدی برخلاف گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - تاشو مانند گلکسی زد فولد ۲ که از نمایشگر تاشو بهره می‌برند، به دو صفحه نمایش ۵.۶ اینچی OLED مجهز شده که در مجموع یک فضای کاری ۸.۱ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان - در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرفیس Duo تنها به یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی مجهز شده که کاربر باید از آن به عنوان دوربین اصلی و سلفی استفاده کند. این گوشی مایکروسافت به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از باتری ۳۵۷۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. در حال حاضر امکان سفارش این دستگاه با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار وجود دارد.

- تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر منجیل استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone