🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28283.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایران تلنت پُل ارتباطی کارجویان ایرانی با شرکت‌های بین‌المللی می‌شود

«آسیه حاتمی»، مدیرعامل «ایران تلنت» در گفتگو با دیجیاتو خبر از راه اندازی محصولی جدید در آینده نزدیک داد که ایران را با بازار کار بین‌المللی متصل خواهد کرد. به گفته حاتمی با راه اندازی ...

«آسیه حاتمی»، مدیرعامل «ایران تلنت» در گفتگو با دیجیاتو خبر از راه اندازی محصولی جدید در آینده نزدیک داد که ایران را با بازار کار بین‌المللی متصل خواهد کرد. به گفته حاتمی با راه اندازی این سرویس کارفرمایان غیر ایرانی که برای بسیاری خدمات حاضر به پرداخت هزینه‌های بالا هستند، می‌توانند این خدمات را با هزینه کمتر از ایران دریافت کنند و این امر در شرایط نابه‌سامان ارزی کشور منفعت بسیاری برای کارجویان ایرانی خواهد داشت.

به گفته حاتمی در حال حاضر برنامه‌نویسان در ایران جزو مشاغلی هستند که بالاترین دستمزد را دارند و دریافت یک پروژه هزار دلاری از سایر کشورها برای آنها رقم بسیار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - خوبی خواهد بود درحالیکه این رقم برای کارفرمایان کشورهای خارجی رقم بالایی نیست.

بنیانگذار ایران‌ تلنت به دیجیاتو می‌گوید که از تابستان سال گذشته تا امروز اوج مهاجرت نیروهای ایرانی به خارج از کشور مربوط به توسعه دهندگان بود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - چراکه سریع‌تر توانستند موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنند. حاتمی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه این محصول تا چه اندازه می‌تواند نیروهای متخصص را در ایران حفظ کند، توضیح داد که بسیاری از افراد قصد خروج از کشور و کاریابی در سایر کشورها را دارند و نمی‌توان از خروج آنها جلوگیری کرد اما بسیاری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - از آنها نیز به دلایل گوناگون - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - نمی‌توانند از کشور خارج شود اما می‌توانند پروژه‌هایی از کارفرمایان خارجی دریافت کرده و دستمزد بالاتری داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان

اینکه چطور ایران تلنت می‌تواند نظر مثبت شرکت‌های خارجی را نسبت به نیروهای ایرانی جلب کند سوال دیگر دیجیاتو بود. حاتمی در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - این خصوص - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - تاکید کرد که کیفیت در ارائه خدمات برای کارفرمایان اروپایی بسیار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - مهم است:

«کارفرمایان اروپای غربی ترجیح - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌دهند تا نیروهای توسعه دهنده خود را بیشتر از اروپای شرقی انتخاب کنند تا هند؛ چراکه کار آنها بهتر است و دستمزدی هم که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - دریافت می‌کنند حدودا ۵ برابر دستمزد نیروی هندی است. در واقع اگر نیرویی در ایران بخواهد پروژه‌ای از ایران یا خارج از ایران دریافت کند باید کیفیت کار خود را ثابت کند.»

حاتمی همچنین گفت که یک شرکت خارجی برای اجرای این طرح با ایران تلنت همکاری خواهد داشت تا پروژه‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - کاریابی خارجی برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیروهای ایرانی جستجو و معرفی شود.

نسخه کامل گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل ایران تلنت در روزهای آینده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حامد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما طرفای پیروزی بویین زهرا هم سرویس میده
پاسخ: بله در پیروزی شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone