🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  2. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  3. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  5. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12288.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۱ سه تراشه اگزینوس معرفی می‌کند

سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۱ سه چیپست جدید اگزینوس معرفی می‌کند: یک چیپست میان رده از سری ۸۰۰، یک چیپست بالا رده از سری ۱۲۰۰ و یک چیپست پرچمدار از سری ۲۲۰۰. دو چیپست آخر ...

سامسونگ احتمالا در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - سال ۲۰۲۱ سه چیپست جدید اگزینوس معرفی می‌کند: یک چیپست میان رده از سری ۸۰۰، یک چیپست بالا رده از سری ۱۲۰۰ و یک چیپست پرچمدار از سری ۲۲۰۰. دو چیپست آخر احتمالا از گرافیک ساخته شرکت AMD مبتنی بر معماری RDNA استفاده خواهند کرد.

بر اساس توئیت یک منبع موثق، سامسونگ گرافیک این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - تراشه را در ماه ژوئن به‌صورت دمو معرفی می‌کند، اما خود تراشه به شکل کامل در دنباله - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - سال رونمایی خواهد شد. اولین گوشی‌هایی که از تراشه‌های مجهز به گرافیک AMD بهره می‌برند، احتمالا تا سال ۲۰۲۲ از راه نمی‌رسند. با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - این حال، گفته‌های فعلی همه در حد گمانه‌زنی است و اطلاعات موثقی از سامسونگ در دسترس نیست.

چیپست‌های جدید اگزینوس که از گرافیک AMD استفاده می‌کنند علاوه بر گوشی‌های هوشمند احتمالا برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی هم عرضه می‌شوند. به گزارش ZDNet Korea، در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ یعنی پس از معرفی احتمالی نسل جدید گلکسی نوت لپ‌تاپی با اگزینوس ۲۲۰۰ معرفی خواهد شد. لپ‌تاپ‌های قبلی سامسونگ که از پردازنده‌های مبتنی بر معماری آرم استفاده می‌کردند، همگی با چیپست‌های شرکت کوالکام راهی بازار شدند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران

چیپست میان رده سری اگزینوس ۸۰۰ دیروز توسط وب‌سایت Galaxy Club رویت شد. این تراشه احتمالا با شماره مدل S5E5515 زیر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - دست - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - مهندسان سامسونگ قرار دارد و هنوز در مرحله تولید است. این چیپست می‌تواند جانشینی برای اگزینوس ۸۵۰ (با شماره مدل S5E3830) باشد، با این حال فعلا اطلاعات کمی از این چیپست در دسترس است.

دیروز در گزارشی اعلام شد که اگزینوس ۲۲۰۰ در آزمایش‌های اولیه نسبت به تراشه A14 بایونیک اپل بسیار قوی‌تر ظاهر شده است. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بابلسر استان مازندران - گفته می‌شود که عملکرد CPU اگزینوس ۲۲۰۰ نسبت به اگزینوس ۲۱۰۰ حدود ۲۵ درصد بهتر است، اما عملکرد GPU آن تا ۲.۵ برابر از اگزینوس ۲۱۰۰ سریع‌تر خواهد بود. شاید همکاری با AMD بالاخره تراشه‌های سامسونگ را در جایگاهی بالاتر از رقبا قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone