🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33178.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل متواری سکه ثامن دستگیر شد

با گران شدن روز افزون نرخ طلا و سکه در کشور، کسب و کارهای متعددی نیز با محوریت آنها راه اندازی شد و مردم نیز برای حفظ ارزش پول خود در شرایطی که به خاطر ...

با گران شدن روز افزون نرخ طلا و سکه در کشور، کسب و کارهای متعددی نیز با محوریت آنها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - راه اندازی شد و مردم نیز برای حفظ ارزش پول خود در شرایطی که به خاطر تحریم ها پیش آمده، ترجیح دادند به آنها اعتماد کنند. یکی از این کسب و کارها که البته قبل از شکل گیری شرایط اخیر راه اندازی شده شرکت تجارت الکترونیک ثامن یا سایت سکه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - ثامن است که از سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد و چندی پیش درست در اثنای گرانی سکه و طلا اعلام ورشکستگی کرد و مدیرعامل آن با انبوهی بدهی به مردم از کشور گریخت.

حال خبر رسیده که مدیرعامل فراری سکه ثامن دستگیر و به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - کشور باز گردانده شده. اگر خبرهای مربوط به این کسب و کار آنلاین را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که  اواخر شهریورماه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - امسال وبسایت خرید و فروش آنلاین سکه ثامن بعد از سه سال فعالیت اعلام ورشکستی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - کرد و کاربران دل نگران خود را در بلاتکلیفی گذاشت.

اعلام این خبر بسیاری را که به امید دریافت سود هنگفت از بازار نابسامان طلا و سکه تشویق به سرمایه گذاری کرده بود، راهی دادسرا کرد تا برای زنده کردن پول خود هرچه سریع تر کاری کنند. در ادامه به دستور قضایی اعلام شد که حساب مدیر اصلی سایت سکه ثامن مسدود می شود تا از محل آن وجوه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - پرداختی کاربران عودت داده شود. علیرغم اعلام این خبر اما مشخص گردید که آقای فرهاد زاهدی فر مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ثامن که به سکه ثامن شهرت دارد از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - کشور گریخته است.

حالا قوه قضاییه خبر داده که آقای زاهدی فر با کمک اینترپل (پلیس بین الملل) در یکی از کشورها شناسایی شده و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور باز گردانده شده است.

پیشتر شاخه بین الملل نیروی انتظامی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - اعلام کرده بود که زاهدی فر با بیش از هزار نفر معامله سکه و طلا انجام داده و ۱۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است. ظاهرا آقای زاهدی فر در این کار تنها نبوده و جمعی از دوستان و خویشاوندانش هم در این کلاهبرداری با او شریک بوده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - اند. نیروی انتظامی اعلام نموده که جزئیات بیشتر در این باره را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone