🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30468.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فریب سیستم احراز هویت بر اساس رگ، با دست مصنوعی ممکن شد

دستگاه‌ها با پیشرفت تکنولوژی روز به روز با بهبود مواجه می‌شوند و بخش امنیت نیز یکی از بخش‌هایی است که با پیشرفت‌های چشمگیری مواجه شده. احراز هویت بیومتریک یکی از روش‌های مختلف امنیتی به شمار ...

دستگاه‌ها با پیشرفت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تکنولوژی روز به روز با بهبود مواجه می‌شوند و بخش امنیت نیز یکی از بخش‌هایی است که با پیشرفت‌های چشمگیری مواجه شده. احراز هویت بیومتریک یکی از روش‌های مختلف امنیتی به شمار می‌رود. احراز هویت به کمک عنبیه‌ی چشم، تشخیص صورت افراد و همچنین اثر انگشت از روش‌های معمول است. روشی جدید برای احراز هویت به وجود آمده که با استفاده از جایگاه رگ انسان، اجازه‌ی ورود به یک سیستم را به افراد می‌دهد. این روش بیومتریک که به نظر عجیب و امن می‌رسد، توسط دو محقق هک شد.

در احراز هویت بر اساس رگ انسان، یک دستگاه شکل، قطر و محل قرارگیری رگ دست کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد و آن را به خاطر می‌سپارد. روز پنجشنبه دو محقق در گزارشی توضیح دادند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که چگونه توانستند این احراز هویت را با ساخت یک دست مصنوعی تولید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده از موم دور بزنند.

یکی از مزیت‌های احراز هویت بر اساس رگ انسان این است که مهاجمین کار - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دشواری برای پیدا کردن جایگری و شکل کلی رگ‌های قربانی دارند. موضوعی که یافتن راه دور زدن آن را نسبت به یافتن اثر انگشت دشوار تر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دو محقق برای دور - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زدن احراز هویت بر اساس رگ انسان، ابتدا از الگو‌های قرارگیری رگ دستان خود عکسبرداری کردند. آن‌ها این کار را با برداشتن فیلتر مادون قرمز از روی یک دوربین SLR انجام دادند تا بتوانند الگوی رگ‌های زیر پوستشان را بهتر مشاهده نمایند.

آن‌ها مجبور شدند حدود ۲۵۰۰ عکس مختلف در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - طول - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۳۰ روز از دستان خود بگیرند تا موفق - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شوند الگوی کامل قرارگیری رگ‌های خود را به دست بیاورند. موضوعی که در نهایت جواب داد و آن‌ها توانستند با تولید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک دست مومی که دارای جزئیات الگوی رگ‌های مورد نظرشان بود، سیستم احراز هویت را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دور بزنند.

محققین نتایج تحقیقات خود را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای شرکت‌های فوجیتسو و هیتاچی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارسال کردند. بر اساس گفته‌های یکی از محققین، از آنجایی که اعضای فوجیتسو هیچ پاسخی به درخواست آن‌ها ندادند، گزارشات مربوط به این تحقیق در اختیار کارمندان هیتاچی قرار داده شد.

این دو محقق تنها به مدت یک ماه برای دور زدن احراز هویت وقت گذاشتند. موضوعی که نشان می‌دهد اگر مهاجمین بخواهند محل‌های حساس و قربانی‌های مهمی را هدف قرار دهند، احتمالا با امکانات بیشتر در مدت زمان کوتاه‌تری موفق به دور زدن این سیستم‌ها خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone