🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23672.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نیمی از تلاش‌ها برای ورود به اکانت شبکه‌های اجتماعی توسط افراد سودجو صورت می‌گیرد

با وجود تمهیداتی که شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مقابله با اکانت های جعلی انجام داده‌اند، افراد سودجو به روش‌های جدیدی برای سو استفاده روی آورده‌اند و آن هم استفاده از اکانت کاربران حقیقی دیگر است. ...

با وجود تمهیداتی که شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مقابله با اکانت های جعلی انجام داده‌اند، افراد سودجو به روش‌های جدیدی برای سو استفاده روی آورده‌اند و آن هم استفاده از اکانت کاربران حقیقی دیگر است. بر اساس گزارشی جدید که از طرف شرکت Arkose Labs ارائه شده، 53 درصد تلاش‌هایی که برای ورود به شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود از طرف افراد سودجو و کلاهبردار صورت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - می‌گیرد.

برنامه‌هایی مثل Sentry MBA در میلیون‌ها ترکیب از نام کاربری و رمز عبورهای مختلف جستجو می‌کنند تا ترکیب مورد نظر برای ورود به اکانت‌های حقیقی را بیابند. به گفته مدیر Arkose Labs «کوین گاسچاک»:

اگر حساب کاربری هک شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - در یک شبکه اجتماعی عمری چند ساله داشته باشد، آن شبکه به احتمال کمتری موضوع را پیگیری می‌کند در صورتی که اقدامات بیشتری برای مقابله با این مساله برای اکانت‌های جدید صورت می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان

البته همچنان هم کلاهبرداران از بات‌ها و حساب‌های کاربری غیر واقعی برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و پست‌های نادرست و جعلی و یا لایک کردن آن‌ها استفاده می‌کنند. بر اساس داده‌های این شرکت، 25 درصد اکانت‌های جدیدی که در شبکه‌های اجتماعی ساخته می‌شوند جعلی هستند و با مقاصد کلاهبردارانه راه‌اندازی شده‌اند.

به گفته گاسچاک بسیاری از اقداماتی که برای تصرف اکانت کاربران دیگر صورت می‌گیرد به منظور پخش اطلاعات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - نادرست یا مقاصد مالی است. مثلا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - بات‌های چت شروع به گفتگو با کاربران می‌کنند و بعد با استفاده از ترفندهایی افراد را وارد صفحات دوست‌یابی جعلی می‌کنند تا کاربر در پروسه ثبت نام مجبور به وارد کردن اطلاعات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر تالش استان گیلان - کارت بانکی خود شود.

علاوه بر این افراد سودجو با تلاش برای ورود به حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی، از وجود آن اکانت اطمینان حاصل کرده و سپس همان ترکیب یوزرنیم و پسورد را در سایت‌های دیگر هم آزمایش می‌کنند.

Arkose  همچنین اعلام کرده که 9 درصد از تلاش‌ها برای ورود به اکانت‌ها در وبسایت‌های بانکی و مالی، توسط کلاهبرداران انجام می‌شود و آن‌ها از یوزرنیم و پسوردهای متداول در شبکه‌های اجتماعی برای ورود به این حساب‌ها استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone