تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13367.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اندروید 12 با قابلیت چرخش خودکار هوشمند و حالت گیمینگ از راه می‌رسد

با نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 12، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره سیستم عامل آینده گوگل هستیم. اندروید 12 علاوه بر تغییرات در رابط کاربری، به قابلیت‌های متنوعی از حالت کار ...

با نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 12، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره سیستم عامل آینده گوگل هستیم. اندروید 12 علاوه بر تغییرات در رابط کاربری، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - به قابلیت‌های متنوعی از حالت کار با یک دست گرفته تا حالت گیمینگ مجهز می‌شود.

گوگل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - نسخه‌های جدید اندروید را به ویژگی‌های تازه‌ای مجهز می‌کند که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - البته برخی از آن‌ها تنها در نسخه پیش‌نمایش وجود دارند و به نسخه نهایی و پایدار راه پیدا نمی‌کنند. با این حال به تازگی برخی قابلیت‌های جدید اندروید 12 که با نام داخلی «Snow Cone» شناخته می‌شود، مشخص شده‌اند که در ادامه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - آن‌ها را مرور می‌کنیم.

حالت کار با یک دست

گوگل قابلیت جدید کار با یک دست را توسعه داده که در نسخه متن باز اندروید یا AOSP قرار گرفته. با توجه به این موضوع، سازندگان گوشی‌های هوشمند دیگر نیازی به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - توسعه چنین قابلیتی ندارند و می‌توانند از نسخه گوگل این نرم افزار استفاده کنند.

این ویژگی برای گوشی‌های امروزی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - که به نمایشگرهای بزرگی مجهز شده‌اند، کارایی بالایی دارد و برخی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - کمپانی‌ها از آن استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - می‌کنند. با این حال ظاهرا گوگل می‌خواهد آن را به اندروید 12 بیاورد و شاید سازندگان گوشی‌های هوشمند را مجبور به استفاده از آن کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان  استان خراسان

چرخش خودکار هوشمند

قابلیت چرخش خودکار اندروید به ژیروسکوپ و شتاب‌سنج دستگاه وابسته است و قابلیت چندان پیچیده‌ای نیست. با این حال اگر این ویژگی عملکرد مناسبی نداشته باشد، می‌تواند دردسر زیادی برای کاربر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - ایجاد کند.

حالا گوگل می‌خواهد در اندروید 12 عملکرد آن را به وسیله هوش مصنوعی بهبود دهد. این غول - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - جستجوی اینترنتی قابلیتی به نام «چرخش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - خودکار هوشمند» را در نسخه بعدی اندروید مورد استفاده قرار می‌دهد که احتمالا از دوربین سلفی برای تشخیص موقعیت سر کاربر و تغییر محتوای درون نمایشگر استفاده می‌کند.

حالت گیمینگ

گوگل در حال کار روی سرویس مدیریت بازی در اندروید 12 است که با قابلیت «GameManagerClient» متفاوت است. سرویس مدیریت بازی مربوط به مدیریت قابلیت‌های مربوط به اجرای بازی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این ویژگی منتشر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - نشده، اما انتظار می‌رود حالت گیمینگ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - برخی تنظیمات پایه مانند روشنایی خودکار و چرخش خودکار را فعال کند.

علاوه بر این حالت، گوگل API جدیدی برای بلوتوث در اندروید 12 قرار می‌دهد که بازی‌ها از طریق - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - آن می‌توانند سطح باتری کنترلرهای بلوتوثی را تشخیص دهند. با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - این ویژگی، بازی‌ها می‌توانند اتمام باتری کنترلر را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - به شما اطلاع دهند تا بازی را متوقف کرده و دسته خود را شارژ کنید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان  استان خراسان

کاهش رنگ‌های روشن

گوگل در حال توسعه قابلیت جدیدی به نام کاهش روشنایی است - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - که البته در زمان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - توسعه با نام کاهش رنگ‌های روشن شناخته می‌شد. این قابلیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - برای افراد با مشکلات بینایی توسعه پیدا می‌کند و احتمالا بطور پیش فرض در گزینه‌های تنظیمات سریع قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - هفته‌های آینده اولین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 12 از راه برسد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر خراسان استان خراسان - یا اینکه گزارش‌های بیشتری درباره ویژگی‌های آن منتشر شود. هفته گذشته چندین اسکرین شات از اندروید 12 منتشر شد که قابلیت‌های امنیتی و رابط کاربری جدیدش را به نمایش می‌گذاشتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone