🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37937.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دفاع روحانی از «حق انتخاب» شبکه‌های اجتماعی

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان با انتشار تصویری در اینستاگرام خود، از «حق انتخاب» مردم در شبکه‌های اجتماعی دفاع کرده است. رئیس جمهور روز گذشته در نشست هم‌اندیشی مدیران دولت از اشتغال مردم در فضای ...

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان با انتشار تصویری در اینستاگرام خود، از «حق انتخاب» مردم در شبکه‌های اجتماعی دفاع کرده است.

رئیس جمهور روز - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گذشته در نشست هم‌اندیشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدیران دولت از اشتغال مردم در فضای مجازی گفته و خبر داده بود - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که این فضا نباید بر هم بخورد. او عنوان کرده بود که نمی‌توان بیکاری را هم به مشکلات اضافه کرد و برای هر کار، باید راه حل درستی ارائه کنیم.

روحانی اما امروز با رویکردی صریح‌تر، به موضوع پیام‌رسان‌ها - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پرداخته و در اینستاگرام خود می‌نویسد:

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

«رفع انحصار و کمک به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه‌های اجتماعی نیست. مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند توأمان در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشند.‌ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دولت دوازدهم از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فضای مجازی و امکان دسترسی و برقراری ارتباط مردم، حراست خواهد کرد.‌»

از ابتدای سال ۱۳۹۷ اخبار ضدونقیضی در رابطه با پایان کار تلگرام در ایران شنیده می‌شد که بیشتر آنها به انسداد این شبکه پرمخاطب تا پایان فروردین ماه اشاره داشتند. یکی از اعضای فراکسیون ولایی مجلس در روزهای گذشته از مسدودسازی تلگرام در اوایل اردیبهشت ماه خبر داده بود و سپس نسخه ۴.۸.۵ تلگرام از مارکت‌های اندرویدی ایرانی حذف شد.

اما اکنون با توجه به دفاع صریح و تمام قد روحانی از فعالیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی و حق انتخاب آنها، باید دید چه سرنوشتی در انتظار این پیام‌رسان و سایر شبکه‌های اجتماعی که جامعه‌ای میلیونی از ایرانیان در آنها حضور دارند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حماسه نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
وااای چقدر خوبه که اینقدر راضیم از خدمات شرکت الو! جارو برقی اسنوا SVC-CA20 من از کار افتاده بود ولی با اینکه من توی جلفا هستم و منطقه گمرکیم، شرکت الو شعبه جلفا اومده توی خونه ما و جارومو تعمیر کرده. واااقعا عالی بود، مجری کاملا مجرب و با حوصله بود و خیلی خوب به من توضیح داد که مشکل از کجاست. البته به لهجه شمالی حرف میزنن که برام خیلی جذاب بود :) کلی تشکر به شرکت الو دارم که اینقدر حرفه ای هستن و به مشتریاشون احترام میزارن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone