🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26382.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس 70 منتشر شد؛ بهبود حریم شخصی و اضافه شدن ابزار ساخت پسورد

موزیلا امروز نسخه 70 مرورگر فایرفاکس را به شکل عمومی منتشر کرد. در این به روز رسانی حفاظت از حریم شخصی و همچنین عملکرد در مک او اس بهبود چشمگیری داشته و تمرکز اصلی روی ...

موزیلا امروز نسخه 70 مرورگر فایرفاکس را به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - شکل عمومی منتشر کرد. در این به روز رسانی حفاظت از حریم شخصی و همچنین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - عملکرد در مک او اس بهبود چشمگیری داشته و تمرکز اصلی روی بهبود حریم شخصی و مسدود کردن دسترسی Trackerها بوده است.

اواسط خرداد ماه امسال، موزیلا قابلیت Enhanced Tracking Feature را به ویرایش 63 مرورگر فایرفاکس اضافه کرد. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - این قابلیت کوکی ها و دسترسی به فضای ذخیره سازی توسط نظارت کننده های شخص ثالث (Third-Party Tracker) را مسدود کرده و از حریم شخصی کاربر محافظت می کند. در آخرین به روز رسانی مرورگر فایرفاکس، یک داشبورد به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - ویژگی مذکور افزوده شده که جزییات چگونگی محافظت مرورگر از داده های شخصی کاربر را نمایش می دهد.

برای دسترسی به داشبورد می توان روی سپر کنار نوار آدرس و یا آیکون سه خطی مرورگر کلیک کرده و سپس گزینه Privacy Protections را انتخاب کرد. با رفتن به داشبورد خلاصه تمام کوکی های شخص ثالثی که مرورگر آنها را مسدود کرده است بر اساس دسته بندی نمایش داده می شوند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان

موزیلا می گوید در ویرایش 70 فایرفاکس یک داشبورد کاملاً جدید برای مراقبت از حریم شخصی به مرورگر اضافه شده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - تمام سایت هایی که پشت پرده فعالیت های کاربر را نظارت می کنند را نمایش داده و به او اجازه می دهد تا نظارت آنها را متوقف کند.

برای دسته بندی های کوکی ها یک توضیح در برابر آنها نوشته شده است که کاربر می تواند در مورد کارکرد آنها اطلاعات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیشتری کسب کند. در این آپدیت فایرفاکس مسدود کردن نظارت کننده های شبکه های اجتماعی از پلتفرم هایی مثل فیسبوک و توییتر را نیز آغاز کرده است.

از قسمت Privacy Protections می توان به بخش مدیریت پسورد مرورگر به نام Firefox Lockwise نیز دسترسی داشت که چندین قابلیت جدید به آن اضافه شده است. یکی از این قابلیت های جدید، اضافه شدن ویژگی ساخت پسورد است که برای ایجاد کلمه های عبور قدرتمند به کار می رود. علاوه بر این یک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - ابزار حسابرسی جدید نیز به مرورگر افزوده شده که در صورت افشای داده ها در مورد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - تغییر پسورد هشدار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صومعه سرا استان گیلان - می دهد.

فایرفاکس 70 برای کاربران مک او اس صرفه جویی چشمگیر در مصرف باتری و افزایش عملکرد را در پی داشته است. موزیلا مدعی شده به لطف تغییر در نحوه نمایش پیکسل ها در فایرفاکس 70، میزان مصرف باتری در بسیاری از موارد تا 3 برابر یا بیشتر بهبود پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سروناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام دوست عزیز. خرابی رایج مایکروفر اسنوا SC-54310، همون خرابی که زیادی دغدغه‌ی ما میشه، مربوط به عملکرد درست دستگاه در هنگام گرم کردن نوشیدنی یا غذاست. اگر شما هم این مشکل رو دارید و باهاش مواجه شدید، بهتره برای تعمیر به یک کارشناس مراجعه کنید، چون ممکنه خودتون برای تعمیر دستگاه، با دستگاه بیشتر آسیب بزنید.

اما اگر می‌خواهید در شهر صومعه سرا، منطقه خاکیان، به دنبال کارشناس تعمیر مایکروفر اسنوا باشید، می‌تونید با توجه به لهجه تهرانی من، به این شماره تلفن، 09129738342، تماس بگیرید و از کارشناس ما درخواست خودتون رو بکنید. ما در همین منطقه فعالیت می‌کنیم و مثل شما، خیلی از مردم مشکلات خودشون رو توی این دستگاه دارن.

با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone