🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30880.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شمار کاربران سیستم عامل مک از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشت

تیم کوک مدیرعامل کمپانی اپل امروز در جریان مراسم معرفی سری آیپد‌های جدید این شرکت اعلام نمود که تعداد کاربران فعال سیستم عامل مک از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشته است. همچنین وی عنوان نمود ...

تیم کوک مدیرعامل کمپانی اپل امروز در جریان مراسم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - معرفی سری آیپد‌های جدید این شرکت اعلام نمود که تعداد کاربران فعال - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیستم عامل مک از مرز ۱۰۰ میلیون نفر گذشته است. همچنین وی عنوان نمود که ۵۱ درصد خریداران دیوایس‌های مک، کاربران جدیدی به شمار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌روند که تا به حال چنین گجت‌هایی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - نداشته‌اند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان

جالب اینجاست که شمار کاربران چینی تازه اضافه شده به جمع استفاده کنندگان از دیوایس‌های مک، ۷۶ درصد از کل کاربران اپل در کشور چین را تشکیل می‌دهند و این نشان می‌دهد که شرکت آمریکایی توانسته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - توجه ساکنین پرجمعیت‌ترین کشور جهان را به محصولاتش جلب کند.

کوک مدعی شده که کاربران سیستم عامل مک، عاشق دیوایس‌هایشان هستند چرا این محصولات در تمامی سرشماری‌ها، رتبه اول جلب رضایت مشتری را از آن خود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان

البته این ارقام در برابر موفقیت سیستم عامل موبایلی کمپانی کوپرتینویی، آمار قابل توجهی به شمار نمی‌رود چرا که ماه گذشته، تیم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - کوک در جریان کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید مدعی شد، سیستم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - عامل iOS این شرکت در حال حاضر، ۲ میلیارد کاربر دارد.

ماه گذشته اپل آخرین نسخه ی سیستم عامل کامپیوتر‌های رومیزی برای کل کاربران جهان عرضه کرد اما امروز جدیدترین دیوایس‌ سری مک یعنی مک بوک ایر معرفی شده که از صفحه نمایش‌ رتینا استفاده می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان

این بار مک بوک ایر به نمایشگر رتینا مجهز شده و حاشیه آن در مقایسه با مک بوک ها باریکتر است. رزولوشن صفحه نمایش حالا ۴ برابر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - اولین مدل مک بوک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده و به ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل رسیده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - است.

متاسفانه درگاه های ورودی تنها به دو ورودی USB-C محدود هستند و ظاهراً خبری از درگاه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - کارت خوان SD نیست اما خبر خوب این است که همین دو درگاه USB با تاندربولت ۳ هم سازگاری دارند و سرعت بالاتری را فراهم می‌آورند.

علاوه بر دیوایس‌ یاد شده همانند مک بوک پرو ۲۰۱۸ از صفحه کلید پروانه‌ای استفاده می‌کند و به همین دلیل استفاده از آن، صدای بسیار کمی ایجاد می‌کند. همچنین از قابلیت‌های جدید اضافه شده به این لپتاپ می‌توان به حسگر اثر انگشت Touch ID اشاره نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زلفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سوال داشتم مرکز شما دور و بر متروپل بندرانزلی بندر انزلی هم کار انجام میده
پاسخ: بله در متروپل بندرانزلی شهر بندر انزلی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone