🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30884.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ دو حسگر دوربین موبایل معرفی کرد؛ احتمال تعبیه در گلکسی اس 10

سامسونگ حسگرهای دوربین جدیدی برای گوشی های هوشمند با دوربین های چندگانه معرفی کرده است. دو حسگر جدید Isocell Bright GM1 با رزولوشن 48 مگاپیکسلی و Isocell Bright GD1 با رزولوشن 32 مگاپیکسلی هستند. هر ...

سامسونگ حسگرهای دوربین جدیدی برای گوشی های هوشمند با دوربین های چندگانه معرفی کرده است.

دو حسگر جدید Isocell Bright GM1 با رزولوشن 48 مگاپیکسلی و Isocell - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Bright GD1 با رزولوشن 32 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مگاپیکسلی هستند. هر دو مدل به گونه ای طراحی شده اند که به سازندگان امکان تعبیه دوربین های بیشتر در گوشی های هوشمند را بدهند و در عین حال ابعاد گوشی ها چندان افزایش نیابد.

پیکسل های هر دو حسگر اندازه ای 0.8 میکرونی دارند. همین موضوع موجب شده سامسونگ در حسگری کوچک رزولوشن بالایی را ارائه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دهد. کره ای ها وعده داده اند که به لطف فناوری ایزوسل پلاس، با وجود اندازه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کوچکِ پیکسل ها کارایی، بالا خواهد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بود. علاوه بر این در صورتی که رزولوشن های - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پایین تر 12 و 8 مگاپیکسلی برای دستگاه های مجهز به GM1 و GD1 انتخاب شود حساسیت در نور کم تا حد حسگرهایی با پیکسل های 4 برابر بزرگتر افزایش می یابد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل

حسگر GD1 سامسونگ به قابلیت ثبت تصاویر HDR بلادرنگ مجهز است و می تواند تصاویری با رنگ های غنی تر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را حتی در محیط های با نور کم یا با کنتراست های بالا ثبت کند. علاوه بر این به لرزشگیر تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ مجهز شده است.

سامسونگ از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سال 2015 شروع - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به معرفی حسگرهای دوربین با پیکسل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های میکرونی کرده بود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سال 2017 ابعاد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیکسل های را به 0.9 میکرون رسانده بود. پیکسل های کوچک تر امکان تولید حسگرهای ظریف تر را فراهم می کند اما در عین حال حسگرهای کوچک تر کیفیت پایین تری هم دارند. با این حال - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - استفاده از چنین حسگرهایی می تواند یکی از راهکارهای مفید در دوربین های ثانویه یا کمکی باشد.

به گفته سامسونگ تولید حسگرهای GM1 و GD1 برای سه ماهه پایانی سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. به این ترتیب انتظار می رود پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 10در اوایل سال 2019 با دوربین های مجهز به این حسگر روانه بازار شود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی و جعبه‌گشایی از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موبایل وان پلاس 6T

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone