🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30878.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اپل از آیپد پرو ۲۰۱۸؛ چیپست قدرتمند و Face ID

اپل در ادامه رویداد امروز خود نسخه جدید آیپد پرو را به روی صحنه آورد که از شاخص ترین ویژگی های آن باید به حذف کلید فیزیکی هوم، پشتیبانی از شناسایی چهره و کاهش ضخامت ...

اپل در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ادامه رویداد امروز خود نسخه جدید آیپد پرو را به روی صحنه آورد که از شاخص ترین ویژگی های آن باید به حذف کلید فیزیکی هوم، پشتیبانی از شناسایی چهره و کاهش ضخامت و ابعاد بدنه اشاره کرد.

این نسخه اولین آیپد پرویی است که از کلید - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هوم فیزیکی بهره نمی برد و به این واسطه نمایشگر آن از نظر عمودی کمی کشیده تر شده است. در  هر چهار طرف صفحه از میزان حاشیه ها کاسته شده و برخلاف آیفون های جدید خبری از بریدگی نمایشگر نیست؛ در واقع دوربین سلفی سازگار با Face ID این دستگاه در حاشیه بالایی نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جا خوش کرده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است.تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

آیپد پرو جدید در دو سایز ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با پنل رتینای مایع که - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همان LCD است به دست کاربران می رسد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این تبلت برخوردار بودن از چیپست ۷ نانومتری A12X بیونیک با ۱۰ میلیارد ترانزیستور است.

چیپست مذکور برای پردازش داده ها از ۸ هسته اصلی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و ۷ هسته گرافیکی بهره می برد که نسبت به نسخه قبلی در حالت های تک و چند هسته ای به ترتیب ۳۵ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درصد و ۹۰ درصد بهبود پیدا کرده است. «جان ترنس» که در حال معرفی این دستگاه است، مدعی شد که آیپد پرو ۲۰۱۸ به لطف این پیکربندی قدرتمند از کارایی مشابه با ایکس باکس وان اس در ابعادی کوچکتر برخوردار شده است.

به گفته اپل این پردازشگر گرافیکی ۱۰۰۰ برابر سریعتر از نسل قبل بوده و شبکه عصبی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چیپست نیز تا ۵ تریلیون محاسبه را پیاده سازی کند. حافظه داخلی نیز از ۶۴ گیگابایت تا ۱ ترابایت متغیر خواهد بود.

به لطف کاهش حاشیه های اضافی نمایشگر ۱۲.۹ اینچی در ابعادی برابر با ۸.۵ در ۱۱ اینچ جای گرفته و ضخامت آن نیز - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به نسخه قبل از ۵.۹ میلی متر فراتر نمی رود.تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربیپنل پشتی دستگاه از شیشه ساخته نشده و به راحتی می توان حدس زد که این پنل آلومینیومی با شارژ بی سیم سازگاری ندارد. با این حال کمپانی سازنده با کنار گذاشتن درگاه لایتنینگ حالا پورت Type-C را به ارمغان آورده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که نوید استفاده از تجهیزات جانبی در کنار این تبلت را می دهد.

اپل پنسل نیز به روزرسانی شده و با پشتیبانی از ژست های حرکتی امکان - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تغییر ابزار طراحی با لمس بدنه را فراهم می - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند، برای مثال - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با دوبار لمس می توان پاک کن را انتخاب کرد. این قلم هوشمند حالا با بهره گیری از آهنربا نه تنها شارژ می شود بلکه با چسبیدن به بدنه خیال کاربر را بابت گم - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شدن راحت می کند.

کوپرتینویی ها مطابق معمول ظرفیت باتری را اعلام نکرده اند اما به گفته آنها با یک بار شارژ می توان تا ۱۰ ساعت با دستگاه کار کرد. امکان شارژ آیفون از طریق پورت USB-C آیپد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرو نیز وجود دارد.

مدل های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۸ از همین امروز و با قیمت های ۷۹۹ و ۹۹۹ دلاری پیش فروش شده اند و از چهارشنبه هفته آینده نیز راهی بازار خواهند شد. بهای مذکور برای نسخه ۶۴ گیگابایتی آیپد پرو در نظر گرفته شده و با افزایش حافظه داخلی هزینه خرید نیز بالاتر می رود:

قیمت نسخه ۱۱ اینچی آیپد پرو ۲۰۱۸:

  • ۶۴ گیگابایت: ۷۹۹ دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۹۵۰ دلار
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۱۱۵۰ دلار
  • ۱۰۲۴ گیگابایت: ۱۵۵۰ دلار

قیمت نسخه ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو ۲۰۱۸:

  • ۶۴ گیگابایت: ۹۹۹ دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۱۱۵۰ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلار
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۱۳۵۰ دلار
  • ۱۰۲۴ گیگابایت: ۱۷۵۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مورد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** ظرفشویی مجیک DWA-2195 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone