🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30883.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پنل نمایشگر موبایل تاشو سامسونگ احتمالاً Infinity-V Display نام بگیرد

برای سالیان متمادی، موبایل های هوشمند از فرمت سنتی 16:9 استفاده می کردند اما در ماه مارس 2017 سامسونگ با معرفی Infinity Display ترندی جدید به راه انداخت. این نمایشگرها هم اکنون از نسبت ابعاد ...

برای سالیان متمادی، موبایل های هوشمند از فرمت سنتی 16:9 استفاده می کردند اما در ماه مارس 2017 سامسونگ با معرفی Infinity Display ترندی جدید به راه انداخت. این نمایشگرها هم اکنون از نسبت ابعاد 18.5:9 بهره می برند و آنها را می توان هم در موبایل های پرچمدار و هم در موبایل های میان رده یافت. با این همه انتظار می رود که سامسونگ طی سال 2019، بازهم تغییری در این نمایشگرها ایجاد کرده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - و با امید کمتر شدن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - حاشیه ها، به نسبت 19.5:9 روی بیاورد.

گذشته از این مسائل، کمپانی کره ای هم اکنون توسعه موبایل تاشو Galaxy F را نیز برعهده دارد. تا به اینجای کار اطلاعات درباره نسبت ابعاد نمایشگر، رزولوشن یا قطر حاشیه ها در دست نیست اما بنابر علامت تجاری تازه ای که از سوی سامسونگ به ثبت رسیده، پنل نمایشگر این دستگاه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - احتمالاً «Infinity-V Display» نام بگیرد؛ و حرف V احتمالاً نمایانگر تاشو بودن پنل باشد.

اگرچه هیچ تضمیمی وجود ندارد که سامسونگ دست به چنین کاری بزند، اما علامت تجاری مورد اشاره یک هفته پیش و در دسته بندی نمایشگرهای اسمارت فون به ثبت رسیده است. با کمی موشکافی بیشتر می توان به این نتیجه رسید که حالا بهترین زمان ممکن برای ثبت چنین علامتی بوده است؛ زیرا تا یک هفته دیگر کنفرانس سالانه توسعه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهندگان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - سامسونگ برگزار می شود و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - کره ای ها - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - وعده به اشتراک گذاری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - نخستین اطلاعات از موبایل تاشو خود را داده اند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ برخی از ابتدایی ترین اطلاعات لازم را درباره Galaxy F برملا می کند و سپس در مراسم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - جداگانه ای طی ماه ژانویه 2019، شاهد رونمایی کامل و رسمی از دستگاه خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیتونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone