🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30886.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تعمیر آیپد پرو جدید تا ۶۵۰ دلار هزینه خواهد داشت

آیپد پرو جدیدی که روز گذشته توسط اپل معرفی شد، یکی از گران‌ترین تبلت‌های این کمپانی تا امروز محسوب می‌شود و هزینه تعمیر کردن آن هم در همین حد و اندازه سنگین است. ارزان‌ترین نسخه ...

آیپد پرو جدیدی که روز گذشته توسط اپل معرفی شد، یکی از گران‌ترین تبلت‌های این کمپانی تا امروز محسوب می‌شود و هزینه تعمیر کردن آن هم در همین حد و اندازه سنگین است.

ارزان‌ترین نسخه از این تبلت نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۱ اینچ آن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - است که ۸۰۰ دلار قیمت دارد و برای تهیه مدل ۱۲.۹ اینچی آن هم باید رقمی معادل ۱۹۰۰ دلار بپردازید. یکی از دلایل افزایش قیمت این تبلت برخوردار بودن آن از چیپست ۷ نانومتری A12X بیونیک با ۱۰ میلیارد ترانزیستور است. در نهایت، بالا رفتن قیمت خرید آیپد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - پرو تازه باعث شده تا تعمیر آن‌ هم گران‌تر تمام شود و اگر شما گارانتی محصولات اپل را نداشته باشید برای تعمیر آن باید هزینه سنگینی را بپردازید.

بر اساس اطلاعات بخش پشتیبانی اپل، اگر شما هزینه ۱۳۰ دلاری گارانتی آیپد پرو که ۲ آسیب فیزیکی اتفاقی را پوشش می‌دهد پرداخت نکرده باشید و گارانتی محدود ۹۰ روزه هم به پایان رسیده باشد، برای تعمیر آیپد تازه خود باید تا ۶۵۰ دلار هزینه کنید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان
آیپد پرو جدید در دو سایز ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با پنل رتینای مایع که همان LCD است به دست کاربران می رسد.

البته در صورت داشتن اشتراک AppleCare این هزینه به ۴۹ دلار کاهش پیدا می‌کند که بسیار منطقی‌تر از قیمت‌های این سرویس برای آیفون‌های هزار دلاری اپل محسوب می‌شود که تعمیر کردنشان برای مشترکین این سرویس تا ۲۷۰ دلار هزینه بر جای خواهد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - گذاشت.

آیپد پرو 2018 روز گذشته و در جریان کنفراس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - اکتبر اپل معرفی شد. این مدل اولین آیپد پرویی است که از کلید هوم فیزیکی بهره نبرده و به همین خاطر نمایشگر آن کمی کشیده‌تر از مدل‌های پیشین است.

جدا از آیپد جدید، در جریان رویداد ماه اکتبر اپل دیوایس‌هایی مانند مک بوک ایر، مک مینی و در نهایت اپل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - پنسل جدید رسما معرفی شدند که برای اطلاع از جزییاتشان بهتر است نگاهی به این مطلب داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone