🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30873.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو ۲۰۱۸ در راه است؛ ۵ نکته از ویژگی‌های تبلت‌ بعدی اپل

غول تکنولوژی کوپرتینو یعنی اپل تا ساعاتی دیگر از آیپد جدید خود رونمایی خواهد کرد. اپل دو نوع آیپد جدید معرفی می‌کند که اندازه‌های متفاوتی خواهند داشت. اطلاعات زیادی از این تبلت‌ها در اختیار مخاطبان قرار ...

غول تکنولوژی کوپرتینو - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یعنی اپل تا - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ساعاتی دیگر از آیپد جدید خود رونمایی خواهد کرد. اپل دو نوع آیپد جدید معرفی می‌کند که اندازه‌های متفاوتی خواهند داشت. اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زیادی از این تبلت‌ها در اختیار مخاطبان قرار گرفته است، خصوصا مهرماه. در این مطلب گریزی زده می‌شود به همه‌ی ویژگی‌ها و انتظاراتی که می‌توانیم از آیپد‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید غول آمریکایی داشته باشیم.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

۱. استفاده از دوربین TrueDepth

یکی از بروزرسانی‌هایی که می‌توانید از آیپد‌های ۲۰۱۸ انتظار داشته باشید، مجهز شدن به دوربین‌های TrueDepth‌ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. اپل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این سخت افزار را سال گذشته روی آیفون ایکس معرفی کرد و در آیفون‌های جدید هم از آن بهره برده است. با توجه به اندازه‌ی بزرگتر آیپد، کاربران دو گزینه برای تشخیص چهره در تبلت‌های پیش رو خواهند - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داشت.

طبق گزارشات به نظر می‌رسد سیستم عامل iOS 12.1 بتا که برای آیپد پرو تعبیه شده از تشخیص چهره به صورت Landscape و Portrait (عمودی و افقی) پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

۲. استفاده‌ی اپل از A12X و یک پردازنده‌ی گرافیکی بزرگ

آیپد‌های جدید اپل احتمالا از چیپست A12X اپل بهره‌مند شده باشند. پردازنده‌ای که به نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بسیار قدرتمند خواهد بود. اپل اندازه‌ی موتور عصبی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به کار رفته در A12 را نسبت به چیپ قبلی افزایش داده بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که اتفاق - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مشابهی راجع به A12X هم بیفتد. علاوه بر این، چیپست یاد شده از پردازنده‌ی گرافیکی شخصی سازی شده‌ی اپل بهره مند خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

۳. بهره‌مندی از درگاه USB-C

یک بروزرسانی بزرگ که تحسین برانگیز به نظر می‌رسد، بهره مندی از پورت USB-C است. این ویژگی که اولین بار در شایعات مطرح شده بود به نظر رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت. بهره‌مندی آیپد‌های جدید از این پورت باعث می‌شود این دستگاه نسبت به تبلت‌های قبلی اپل به ابزار متنوع تری متصل شود.

علاوه بر این، اپل می‌تواند ابزار متفاوت و متنوع زیادی را برای تبلت جدیدش - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ایجاد کند که بتوانند از USB-C استفاده کنند. مثل نمایشگر‌های خارجی که از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از رزولوشن 4K باعث می‌شود کاربران حرفه‌ای بیش از گذشته به سمت تبلت جدید آمریکایی جذب شوند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

۴. طراحی جدید

اپل تصمیم گرفته تا به زیبایی تبلت‌های پیش رو توجه بیشتری نشان دهد. - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در شایعات اولیه راجع به این تبلت به نظر می‌رسید که تغییرات اعمال شده در دستگاه جدید غول کوپرتینو به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صورت داخلی باشند. اما - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طبق تصاویر کارخانه‌ای که منتشر شد، متوجه شدیم که تبلت‌های جدید اپل گوشه‌های تیز تری خواهند داشت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و همچنین طراحی خاص و منحصر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به فرد تری دارند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

۵. افزایش طول عمر باتری

بالاخره اپل تصمیم گرفت طول عمر باتری تبلت جدید خود را نسب به دستگاه‌های قبلی افزایش دهد. به نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپل از پردازنده‌ی ۷ نانومتری در آیپد جدید استفاده کند که به طور حتم تا حد زیادی به بهینه سازی مصرف انرژی در تبلت جدید کمک خواهد کرد. علاوه بر این، iOS 12 به خودی خود در این زمینه عملکرد مطلوبی نشان داده است.

شما تغییرات آیپد‌‌های جدید اپل را - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - چطور ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone